אבי בלום: "אי אפשר לדעת אם הכל מאחורינו"

    אייל ראובן No Comments on אבי בלום: "אי אפשר לדעת אם הכל מאחורינו"

    הפרשן אבי בלום במהדורת הבוקר: "כשאתה רואה את ההתנהלות של נתניהו. אי אפשר לדעת אם הכל מאחורינו. השאלה היא האם הקרבות יגררו גם לממשלה. אני לא זוכר שנכנסו לממשלה בתחושות כאלה רעות אחרי הצלחה כל כך גדול בבחירות"

    צילום: קול חי
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי, עוה"ד אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לאכזבתו של בכיר הליכוד שלא קיבל את מבוקשו. "אמסלם הוא לא עוד אחד, הוא זה שנשכב על הגדר עבור נתניהו והוא גם לא אחד שאי אפשר להסתדר איתו".

    על החתימה עם יהדות התורה: "הייתה פה דרמה אמיתית. חברי הכנסת של דגל התורה כבר אישרו חתימה מבחינתם לפני שבוע אבל הם קיבלו ברקס מההנהגה הרוחנית על נושא הטלפונים ועוד דברים".

    לדבריו "כשאתה רואה את ההתנהלות של נתניהו. אי אפשר לדעת אם הכל מאחורינו. השאלה היא האם הקרבות יגררו גם לממשלה. אני לא זוכר שנכנסו לממשלה בתחושות כאלה רעות אחרי הצלחה כל כך גדול בבחירות. היו דברים שנסגרו ונפתחו שוב".

    ביחס לש"ס: "אם משהו הפתיע אתמול בש"ס זה שכולנו חשבנו שבן צור יהיה שר במשרד הפנים, כי דרעי רוצה למקד משאבים בתיק הבריאות, אבל אנחנו רואים אותו ברווחה. דרעי ביקש סמכויות על תעסוקת חרדים ואת זה להפקיד בידיו של בן צור. בתחום הבריאות נראה שר בריאות במעמד של חצי שר אוצר. יהיה גם סגן שר מיהדות התורה ברווחה, זה תיק שבעבר אף אחד לא רצה לקחת אבל הפך ליותר אטרקטיבי".

    על ההסתה: "אפשר לפנות ליועמ"ש לדרוש להגיש תביעת לשון הרע על ציבור. אפשר גם לשנות את החוק, למרות שזה לא בהסכמים הקואליציוניים. אנחנו צריכים ליצור פורום שלא יאפשר את כותרות ההסתה השיטתית הזו נגד החרדים. אם נגיש תביעות בצורה סדרתית כמו בנט העיתונים יחשבו פעמיים".

    "אנחנו חוטפים בעיקר בגלל הפה הגדול של החברים מהציונות הדתית", אמר בלום. "אלה הצהרות מיותרות שגורמות לחשש אמיתי ברחוב החילוני".



    0 תגובות