"חטוף ואכול": התחזית הפסימית וההצעה של הפרשן לח"כים

    אסתי פלד No Comments on "חטוף ואכול": התחזית הפסימית וההצעה של הפרשן לח"כים

    הפרשן יעקב ריבלין במהדורה המרכזית: "אם ככה קמה הממשלה אני לא יודע כמה היא תחזיק מעמד ולכן אני מציע לחרדים חטפו ואכלו מה שאפשר בחודשים הראשונים". בלום: "בסוף עוד נראה אופוזיציה מלוכדת יותר משצפינו"

    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים הפוליטיים יעקב ריבלין ועוה"ד אבי בלום, שוחחו הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

    ריבלין: "הכנסת עובדת עכשיו משש בערב עד מחר אני לא יודע מתי. יספיקו להעביר את כל החוקים. על חלוקת התיקים נתניהו יודיע בליכוד לפני ההשבעה. גם ביהדות התורה הכל היה עניין של אגו. ברגע שירד נושא הקבינט… השבעת הממשלה היא טכנית עכשיו. על הקומה הכשרה הוסכם לא להסכים בינתיים".

    בלום: "פגשנו מקודם את גפני ושאלנו אותו האם הקבינט זה היה באמת העניין והוא אמר שלא, אבל זה מסמן. הוא אמר מה יש להם לחפש שם. המסקנה שלי היא שבסוף זה מתכנס לסיפור הקומה הכשרה".

    ריבלין: "לא נשאר דרמות כעת. אני לא רואה שום משבר באופק".

    בלום: "מי ששפך שמן בעצמותיה של האופוזיציה זו הממשלה העתידית ובעיקר הציונות הדתית ועוצמה יהודית שאנחנו רואים את ההתבטאויות שלהם. בתל אביב מרגישים שממש יורדים לזכויות שלהם. הם הצליחו להתסיס את האופוזיציה שהייתה שבר כלי. בסוף עוד נראה אופוזיציה מלוכדת יותר משצפינו. אי אפשר להבין למה הם עושים את זה ומזיקים למחנה כולו".

    ריבלין: "אלה לא סתם הצהרות הם באמת רוצים לעשות את כל זה ולא אכפת להם מכלום. הם ידרשו מנתניהו דברים שהוא לא יוכל לעמוד בהם. אם ככה קמה הממשלה אני לא יודע כמה היא תחזיק מעמד ולכן אני מציע לחרדים חטפו ואכלו מה שאפשר בחודשים הראשונים".



    0 תגובות