אושר בקונגרס: מענק תמיכה באוקראינה בסך 45 מיליארד דולר

    אבי יעקב No Comments on אושר בקונגרס: מענק תמיכה באוקראינה בסך 45 מיליארד דולר

    חבילת תקציב בשווי 45 מיליארד דולר אושרה בקונגרס ובבית הנבחרים האמריקני לטובת אוקראינה הנלחמת ברוסיה שפלשה אליה. התקציב יעבור לחתימת הנשיא ביידן והגיע לאחר נאומו של הנשיא האוקראיני בקונגרס במסגרת ביקורו בבית הלבן: "תודה על התמיכה הבלתי מעורערת למען החופש שלנו. הכסף אינו צדקה" אמר זלנסקי

    זלנסקי בביקורו בבית הלבן צילום: חשבון הטוויטר של זלנסקי
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית הנבחרים האמריקני אישר אמש חבילת סיוע ביטחונית בסך 45 מיליארד דולר לתמיכה באוקראינה במלחמתה מול רוסיה. הסעיף, הוא חלק מחבילת התקציב בגובה 1.7 טריליון דולרים – להבטחת פעילות הממשל האמריקני עד ספטמבר 2023. ביום חמישי הצעת החוק אושרה בסנאט, וכאמור אושרה גם בבית הנבחרים. כעת, נותרה רק החתימה הסופית של הנשיא ג'ו ביידן.

    לאחר אישור המענק, נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי הודה לבכירי הקונגרס בחשבון הטוויטר האישי שלו: "תודה לכם ארצות הברית על סיוע נוסף של 45 מיליארד דולר לאוקראינה. תודה על התמיכה הבלתי מעורערת למען החופש שלנו. זה נחוץ שנהיה זה לצד זה במלחמה מול רוסיה".

    בנוסף, זלנסקי הודה לנשיא ביידן על הזמנתו לוושינגטון: "זה כבוד עבורי לבקר בארצות הברית, לנאום לעם ולקונגרס, להיפגש עם מנהיג מדינה – שעוזרת לנו להמשיך בלחימה ולנצח. ביקור זה הראה ששני הדמינת שלנו עומדות יחד לצד הדמוקרטיה והצדק. יוצרים את העתיד ביחד!"



    0 תגובות