ח"כ וסרלאוף: "מי שישב עם עבאס – לא יטיף לנו על אבי מעוז"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ וסרלאוף: "מי שישב עם עבאס – לא יטיף לנו על אבי מעוז"

    ח"כ יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אבי מעוז הוא רק הסיבה להיכנס בנו, לא משנה מה נעשה הם יגידו שאנחנו חשוכים ופרימיטיביים. פשוט צריך להפסיק להתרגש מהם" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: משה ביטון
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר המיועד לנגב וגליל יצחק וסרלאוף מ'עוצמה יהודית' שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" והתייחס להצעת החוק הראשונה שלו לשינוי בשיטת בחירת השופטים.

    וסרלאוף: "כיום בוועדה למינוי שופטים יושבים תשעה חברים, ביניהם יש שני נציגים מלשכת עורכי הדין. הבעיה היא, שהלשכה אינה מייצגת את אזרחי ישראל".

    "כשאבי חימי הגיב להצעה שלי, זה מה שמוכיח למה צריך שעורכי הדין לא יתערבו בבחירת השופטים. ציפינו לתשובה עניינית מדוע הם עורכי דין טובים יותר?" תהה וסרלאוף.

    "לפי החוק של סער אי אפשר לנות שופט ללא רוב של שבעה, מה שיוצר מצב שהשופטים יכולים להטיל וטו. זה לא מקובל במדינות רבות בעולם".

    "כולם מבינים שאנחנו הולכים לרפורמה במערכת המשפט, וכולם מבינים שהיא תהיה רחבה. כרגע זה הצהרת כוונות, אבל על הדברים האלו דיברנו גם לפני הבחירות" הוסיף.

    במענה לשאלת המראיינים כיצד הוא מתייחס למתקפות על יו"ר נעם אבי מעוז ענה וסרלאוף: "אלה שישבו עם מנסור עבאס, לא יטיפו לנו מוסר על אבי מעוז. הגיע הזמן להפסיק להתנצל ולקבל מהם מוסר" אמר, והוסיף: "אבי מעוז הוא רק הסיבה להיכנס בנו, לא משנה מה נעשה הם יגידו שאנחנו חשוכים ופרימיטיביים. לכן אני אומר שפשוט צריך להפסיק להתרגש מהם".

    "אנחנו לא רומסים זכויות, אנחנו באים למשול. הימין לא ידע לעשות את זה הרבה שנים, ועכשיו הגיע הזמן. אני הולך היום להתראיין בלפחות עשרה מקומות, אני יודע שישאלו איתי על מעוז, ואני פשוט לא הולך להיגרר לשיח הזה. ככה צריך לעבוד איתם" כך השר המיועד וסרלאוף.

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות