סערה: מורה בבי"ס ברמת גן תלה כרזות הסתה נגד נתניהו

    איתי גדסי No Comments on סערה: מורה בבי"ס ברמת גן תלה כרזות הסתה נגד נתניהו

    מורה בבית ספר ברמת גן תלה כרזות הסתה חמורה כנגד ראש הממשלה המיועד נתניהו. הוא זומן לבירור. בליכוד מגישים תלונה במשטרה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:53
    09.05.24
    אליהו גרין No Comments on חשיפה: מאחורי הקלעים של ההחלטה שחרצה את גורלו של פרוש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתה חמורה: סערה בעקבות כרזות הסתה כנגד ראש הממשלה המיועד, שנתלו על ידי מורה בבית ספר ברמת גן. בתמונות נראה בנימין נתניהו לצד צלבי קרס וחבל תלייה.

    זוהר ישרים, חבר מועצת העיר רמת גן כתב: "הילדים שלנו היקרים לנו מכל נחשפו במודע וביד מכוונת לתצוגת צלבי קרס וחבל תלייה לראשו של ראש הממשלה המיועד מר בנימין נתניהו. אם אירוע כזה היה מתרחש בקצה העולם, הוא לבטח היה פותח מהדורת חדשות, אבל שזה אצלנו בעיר – כולם שותקים.

    "זה בכלל לא משנה מה ההשקפה הפוליטית שלנו, ימין או שמאל, כאן מדובר בחציית קו אדום בוהק וקריאה לחריצת דין מוות כלפי פוליטיקאי וכל זה תחת מסווה חינוכי שמתיימר לחנך את ילדינו לערכים.

    "פניתי למ"מ מנהלת אגף החינוך בעיר הגב' רונית פדלון שתבצע בדיקה מקיפה לנוכח המראות הקשים לבל יחזרו בשנית. מיותר לציין שמי שאחראי לתצוגה המבישה, המסיתה והמאיימת הזו חייב לסיים את עבודתו לאלתר ולהרחיקו מיד וללא דיחוי מכל סוג של קשר עם מי מהתלמידים. מיד לכשהדברים יתבהרו תשקל פנייה למשטרת ישראל ככל הנדרש".

    שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון הנחתה לזמן לבירור מיידי את המורה ומנהלת בית הספר. ביטון: "הסתה ונאצות נגד נבחרי ציבור לא בבית ספרינו. אנחנו מחויבים לשמור על שיח דמוקרטי מכבד בחברה הישראלית בכללל ובמערכת החינוך בפרט".

    חה"כ איתמר בן גביר הגיב: "מגנה בחריפות את הכרזה של מורה בבית הספר ברמת גן, שהשמיצה את רוה"מ המיועד נתניהו. חופש הביטוי הוא לא חופש ההסתה. הגיע הזמן שנעביר את הרעה החולה הזאת מקרבנו ונגיד די להסתה".

    בליכוד מגישים כעת תלונה במשטרה בעקבות האירוע.



    0 תגובות