משה סעדה חושף: "שקד אמרה לי שהיא תפרוש"

    אייל ראובן No Comments on משה סעדה חושף: "שקד אמרה לי שהיא תפרוש"

    מועמד הליכוד לכנסת, סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "שקד יודעת שהיא פוגעת במחנה הלאומי. היא יודעת שהיא לא עוברת את אחוז החסימה. המצביעים צריכים לדעת שהצבעה לשקד זה כמו להצביע ללפיד" | הריאיון המלא

    צילום: יוסי זליגר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד הליכוד לכנסת משה סעדה לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אני מסתובב ברחבי הארץ, אנשים חוזרים לליכוד, כאלו שחשבו להצביע לגנץ או לשקד, זה קורה כל בחירות וגם הפעם זה יקרה".

    בתגובה למכתב התמיכה של הרב יעקב מדן בשקד אמר סעדה: "אני חושב שזה בדיוק הפוך, שקד אמרה לי מפורש לפני חודש שהיא לא רצה הסוף, היא יודעת שהיא פוגעת במחנה הלאומי. היא יודעת שהיא לא עוברת את אחוז החסימה. המצביעים צריכים לדעת שהצבעה לשקד זה כמו להצביע ללפיד".

    "מצביעי שקד זה אנשים מהימין, כשהקרב עכשיו צמוד, הימין צריך את הקולות האלו כדי לנצח, אני חושב שהופעל על הרב מדן לחץ גדול בשביל המכתב הזה. רואים שבסקרים האחרונים שהם האחרונים לפני הבחירות היא לא מתרוממת" הוסיף סעדה.

    על התכנית המשפטית של סמוטריץ' אמר: "כשעושים שינויים צריך להיות בשיח מול המערכת, אני מכיר את ליקויי המערכת, אני נלחם נגדם. צריך לבצע את השינוי מתוך המערכת, וזה מה שנעשה אם ננצח".

    על התיעוד המקומם בו מכתזית פגעה בזוג חרדים מבוגרים: "זה תיעוד מזעזע, מח"ש לא מתפקדת, אני הייתי שם, בשנתיים האחרונות לא נתנו לי לעבוד, פניתי למבקר וליועמ"ש שלא נותנים לטפל בתיקים. אני פעלתי שיהיו מצלמות בהפגנות של חרדים, אלשיך וניצן ביטלו את זה".



    0 תגובות