בחסדי נעמי מסכמים את ההכנה לשנת הלימודים

    אבי יעקב 1 Comment on בחסדי נעמי מסכמים את ההכנה לשנת הלימודים

    אלפי ילדים קיבלו ילקוטים חדשים ומאובזרים מארגון החסד "חסדי נעמי" | מכתבי תודה ושיחות מרגשות מהורים מאושרים שילדם יזכה להתחיל שנה כמו כולם

    צילום: באדיבות המצלם
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בארגון החסד הגדול "חסדי נעמי" מסכמים בסיפוק את ההערכות לפתיחת שנת הלימודיםהמבצע שהחל לפני כ-3 חודשים כלל הערכות לוגיסטית נרחבת: גיוס תרומות, רכישת ציוד במאות אלפי שקלים, שינוע, תאום מתנדבים לאריזות וחלוקה.

    כאמור, המבצע הוכתר בהצלחה ובסופו, אלפי ילדים מאושרים קיבלו ילקוטים חדשים ויוקרתיים, אך בחסדי נעמי לא הסתפקו בילקוטים בלבד והעניקו לילדים ולילדות מכל הלב, קלמרים, מכשירי כתיבה, בקבוקים טרמיים למים, מחברות, מדבקות, חטיפים ועוד…

    "המטרה", אומרים בחסדי נעמי, "שהילד ילך מאושר לתלמוד תורה. שיהיה שמח ולא ירגיש שחסר לו משהו. התחושה הזו של הורים שמתאפשר להם לשלוח את ילדם לבית הספר בפתיחת שנת הלימודים עם ילקוט חדש ומבריק, מלא וגדוש אינה ניתנת לתיאור. הם כותבים זאת ואומרים זאת בדברי התודה שלהם".

    אלפי מתנדבים הגיעו במהלך חופשת הקיץ למרכזים הלוגיסטיים של חסדי נעמי וסייעו באריזת הילקוטים והציוד. הרב יוסף כהן, יו"ר חסדי נעמי פגש באחת הקבוצות ובפרץ התרגשות תיאר בפניהם את ילדותו חסרת האמצעים:

    "מעולם לא היה לי ילקוט חדש. אני זוכר את תחושת הבושה ללכת לבית הספר עם תיק מרופט כשאתה בטוח שכולם נועצים בך עיניים. אני עושה הכל כדי שלא יהיו ילדים כאלו. ילד שהולך לבית הספר עם ילקוט חדש, הוא ילד שמח יותר, ילד מלא בביטחון ובע"ה הוא גם יהיה תלמיד טוב יותר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואי איזה צדיקים אין עליכם עלו והצליחו וזה שם יהיה בעזרכם