ח"כ שמחה רוטמן: "לא הופתעתי מהראיון של סעדה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ שמחה רוטמן: "לא הופתעתי מהראיון של סעדה"

    ח"כ שמחה רוטמן לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "לא אתייחס למו"מ בציונות הדתית. יש דרך למצוא הליכה משותפת ולהערכתי בסוף נרוץ ביחד. יש חודש וחצי עד מועד הגשת הרשימות וזה נצח בזמן פוליטי" | "לא הופתעתי מהראיון של משה סעדה. בתנועה למשילות ודמוקרטיה נחשפנו למערכת בזמן אמת

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:27
    14.05.24
    הרב אריה אטינגר No Comments on הפחד של דניאל מהשינוי שאשתו רינה עוברת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן, מפלגת "הציונות הדתית" לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "לא הופתעתי מראיון של סעדה, בתנועה למשילות ודמוקרטיה נחשפנו למערכת בזמן אמת. ראינו שהמערכת יודעת לשמור על עצמה. זהו עוד פרק בסדרה. שר הבט"פ בא להקים ועדת חקירה על פי דין ולפי חוק, ואז בא בית המשפט וחסם את זה. יש לנו בעצם מערכת משפטית שחוסמת דברים בטענות חילופי שלטון"

    "אם נביא מספיק להקמת ממשלה הימין ישיג 61. גם קודם לא היה רוב ולכן הוקמה ממשלה פריטטית שגם היא הייתה גרועה, שר המשפטים ניסקורן, הממשלה עכשיו הייתה גרועה יותר.  לא מתייחס למשא ומתן בציונות הדתית, יש דרך למצוא דרך משותפת. הכח תלוי בשאלה איך נתנהל, אני חושב שמריבות פומביות במהלך משא ומתן לא נכונות, להערכתי בסוף נרוץ ביחד. מקווה שכך זה יהיה".

    ח"כ רוטמן חתם את הראיון: "אנחנו נמצאים היום 98 ימים לפני הבחירות, יש חודש וחצי עד מועד הגשת הרשימות וזה נצח בזמן פוליטי. אם נשחרר את הסטופר אפשר להירגע, אני בטוח שבסוף הציבור יהיה מרוצה".



    0 תגובות