ד"ר אבישי בן חיים: "התקשורת החרדית משרתת את לפיד"

    אייל ראובן 2 Comment on ד"ר אבישי בן חיים: "התקשורת החרדית משרתת את לפיד"

    אבישי בן חיים ב"מהדורת הבוקר": "בתקשורת החרדית עושים סקרים ודנים כל הזמן בשאלה: מה יקרה אם נתניהו לא יביא 61, שזו שאלה שמועילה ללפיד. האם ראיתם בצד השני סקר ששואל, 'מה יקרה אם לפיד לא יגיע 61, האם צריך להסיר את החרם על נתניהו?' הצד השני עובד בקמפיין שלו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    19:28
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on השר אבי דיכטר: "האשמת ישראל בהאג – אנטישמיות לשמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי והפרשן, ד"ר אבישי בן חיים שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) על תיאוריית "ישראל השנייה". "החרדים הם חלק מברית ישראל שנייה, שבמובנים רבים נוסדה על ידי הרב שך. אבל יש חלקים בציבור החרדי שהסנטימנט האנטי מזרחי חזק אצלם. מתוך הציבור החרדי יש קולות שהולכים עם ישראל הראשונה", אמר בן חיים.

    הוא התייחס לרמיזות של יו"ר דגל התורה על האפשרות שינטשו את נתניהו אם לא ישיג 61: "אין לי ספק שגפני לא יהיה שם, הוא מגדולי המאמינים של ברית ישראל השניה".

    בן חיים מתח ביקורת על התקשורת החרדית: "בתקשורת החרדית עושים סקרים ודנים כל הזמן בשאלה מה יקרה אם נתניהו לא יביא 61, שזו שאלה שמשרתת את לפיד. האם ראית בצד השני סקר שמחליש את לפיד, ששואל מה יקרה אם הוא לא יגיע ל-61 ואם צריך להסיר את החרם על נתניהו. כי הצד השני עובד בקמפיין שלו".

    לדבריו "הכוח של ההגמוניה שהיא עורכת את כולנו. יש לה שליטה מלאה בשיח ואז אתה רואה כלי תקשורת חרדים עובדים בקמפיין של לפיד".

    עוד אמר בן חיים: "כתגובה למהפך 77, שהוא מהפך דמוקרטי – נעשה מהלך של הצד השני של העברת הכוח למערכת המשפטית ששם ישראל הראשונה צודקת לגמרי. ישראל השנייה שלחה את בגין כסוכן תרבות שלה להחזיר את הקב"ה לשיח".

    הוא נשאל האם הוא משלם מחיר על דעותיו: "אני משלם מחיר אישי כבד, אבל זכיתי להסתופף בצילה של מפלגת ש"ס, למדתי מאנשים גדולים ובראשם הרב עובדיה יוסף זצ"ל ששילם מחירים לאין ערוך. הוא היה האיש הנרדף בתולדות ישראל. כמובן גם דרעי שילם מחירים עצומים ורבים אחרים בש"ס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      צריך להתעסק בנו הציבור שבוחר שס וג' לעשות דברים שיוציאו את כלל בציבור להצביע
      התחושה היא שהח"כים סומכים על מצביעי הבייס שיצביעו בכל אופן וזו הטעות
      צאו מהקופסה תעשו דברים שיחזירו את האמון של אלו שלא מאמינים יותר הפוליטיקאים ואפילו הפוליטיקאים החרדים