לפיד על ממצאי תחקיר מותה של העיתונאית: "מגבה את לוחמי צה"ל"

    איתי גדסי No Comments on לפיד על ממצאי תחקיר מותה של העיתונאית: "מגבה את לוחמי צה"ל"

    ראש הממשלה: "כראש ממשלת ישראל אני נותן גיבוי מלא וחד משמעי ללוחמי צה"ל שמסכנים את חייהם כדי להגן על אזרחי ישראל אל מול הטרור ועושים ימים ולילות למען בטחון ישראל"

    יאיר לפיד צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, יאיר לפיד מגיב לממצאי הבדיקה האמריקנית בנוגע לחקירת מותה של העיתונאית שירין אבו עאקלהף "הפעילות המבצעית של צה"ל למיגור הטרור תמשיך בכל מקום שידרש. התחקיר הצה"לי מבהיר כי לא ניתן לקבוע מי אחראי למותה המצער של העיתונאית שירין אבו עאקלה, אך בוודאות ניתן לקבוע כי לא הייתה כוונה לפגוע בה. ישראל מביעה צער על מותה".

    לפיד הוסיף: "בשנים האחרונות נהרגו מאות עיתונאים באיזורי קרבות ברחבי העולם. מובן מאליו שישראל מעוניינת להגן על עיתונאים ועל חופש העיתונות בכל מקום ובכל תנאי.

    "כראש ממשלת ישראל אני נותן גיבוי מלא וחד משמעי ללוחמי צה"ל שמסכנים את חייהם כדי להגן על אזרחי ישראל אל מול הטרור ועושים ימים ולילות למען בטחון ישראל".

    משרד החוץ האמריקאי פרסם היום (שני) את ממצאי הבדיקה הבליסטית שנערכה לקליע שהוצא מגופתה של עיתונאית אל ג'זירה, שירין אבו עאקלה. לפי ההודעה, לא ניתן לקבוע בוודאות מאיזה נשק נורה הקליע מאחר והוא "ניזוק קשות".

    עוד נמסר, כי נוסף לבדיקה הפורנזית, מחלקת המדינה קיבלה גישה מלאה הן לחקירת המקרה ע"י צה"ל והן לחקירת הרשות הפלסטינית ומסיכום שתי החקירות, מחלקת המדינה לא מצאה סיבה להאמין שהירי בוצע במכוון ע"י צה"ל.

    שר הביטחון, בני גנץ הגיב: "מערכת הביטחון רואה בהגעה לחקר האמת ערך עליון – צריך לזכור שמי שנושא באחריות לאירוע הם קודם כל טרוריסטים שפועלים מתוך אוכלוסייה אזרחית".

    צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות