הנשיא האמריקני מאשר: מנהיג דאע"ש חוסל בפעילות אמריקנית

שלמה ריזל No Comments on הנשיא האמריקני מאשר: מנהיג דאע"ש חוסל בפעילות אמריקנית

בערוץ אל ג'אזירה הקטארי נטען כי לפחות 10 בני אדם נהרגו בתקיפה שאירעה סמוך לגבול סוריה-טורקיה ובהם ילדים. על פי הדיווח בפוקס ניוז, המנהיג החדש של ארגון הטרור הרצחני פוצץ את עצמו באמצעות חגורת נפץ

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן אישר לפני זמן קצר כי כוחות אמריקניים חיסלו הלילה (בין רביעי לחמישי) את מנהיג ארגון הטרור דאע"ש עבדאללה קרדאש, אבו איבראהים אל-האשמי. הנשיא מסר כי לא היו נפגעים אמריקניים בפעילות.

הנשיא האמריקני כתב: "בלילה האחרון, ובהוראתי, כוחות הצבא האמריקאיים השלימו בהצלחה מבצע לחימה בטרור. תודות לאומץ כוחותנו, הסרנו משדה הקרב את אבו איברהים אל-חשימי אל-קוראישי (עבדאללה קרדאש) – מנהיג דאע"ש".

בערוץ אל ג'אזירה הקטארי נטען כי לפחות 10 בני אדם נהרגו בתקיפה שאירעה סמוך לגבול סוריה-טורקיה ובהם ילדים. על פי הדיווח בפוקס ניוז, המנהיג החדש של ארגון הטרור הרצחני פוצץ את עצמו באמצעות חגורת נפץ.

לפי דיווחים אמריקניים, המבצע התאריך יותר מהרגיל וארך כ-3 שעות, יותר מהזמן שארכו המבצעים לחיסולם של מנהיג אל קאעידה, אוסאמה בן לאדן והמנהיג הקודם של דאע"ש, אבו בכר אל בגדדי. יתכן שהסיבה היא שבזמן הבצע נתקל אחד המסוקים האמריקאים בבעיה טכנית והכוח נאלץ להשמיד אותו בשטח. כך על פי דיווח אמריקני.

המסוק שהושאר על הקרקע, ופוצץ

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס להודעת הנשיא ביידן: "העולם הוא מקום בטוח יותר כעת, לאחר שמנהיג דאע"ש חוסל. אני משבח את בעלת בריתנו הגדולה ארצות הברית ואת החיילים האמריקנים האמיצים על ביצוע הפעולה הנועזת הזו. עלינו להמשיך במאבק העולמי בטרור – בעוצמה ובנחישות".



0 תגובות