האזינו: ח"כ בוסו חושף את "השדולה למאבק ביוקר המחיה"

    נתי קאליש No Comments on האזינו: ח"כ בוסו חושף את "השדולה למאבק ביוקר המחיה"

    חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית 'הפוך על הפוך' וחשף בפניו את השדולה למאבק ביוקר המחיה | בוסו הסביר בראיון שרשתות השיווק, יצרנים ויבואנים, מנצלים את גל עליות המחירים של הממשלה ומעלים את המחירים בעקבותיה

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו התראיין חבר הכנסת אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס וחשף את השדולה החדשה שהקים 'השדולה למאבק ביוקר המחיה 2022'.

    בן לולו פתח בשאלה: "מה אתה יכול לעשות בפועל נגד יוקר המחיה? יש הרבה גופים שהעלו מחירים, אסם, נסטלה, החשמל, הדלק, ועוד, מה השדולה הזו יכולה לעשות בעניין?" שאל בן לולו.

    ח"כ בוסו: "עם כל הכבוד לחברות שהעלו מחירים, בסוף מדובר בממשלה ובשר האוצר ליברמן, שכרגע הרסן פתוחה, זה התחיל מזלזול באנשים, מעליית מחירים במוצרים מסוימים, והמשיך באמירה שלו לאנשים שיחליפו מקצוע, ועכשיו יש עלייה דרמטית כי אף אחד לא מעניין אותו יוקר המחיה." אמר בוסו.

    "הרשתות מנצלות את המצב" המשיך בוסו, "אנחנו נפעל גם מולם, אבל בשורה התחתונה זו הממשלה שהיא מנותקת ולא מזהה את הדרמה שמתחוללת במדינת ישראל. למשרד האוצר היה שנים תכניות להעלות מחירים אבל הוא לא העז לעשות את זה כשש"ס הייתה בממשלה, כשהגיע ליברמן הוא נתן להם את כל מה שהם רוצים" הסביר הח"כ, והוסיף: "יש פה הר געש שהולך להתפוצץ לכולנו בפרצוף", דברי בוסו.

     



    0 תגובות