אוקראינה: "אין איום מיידי של תקיפה רוסית"; תקיפת סייבר נגד בלארוס

    שלמה ריזל No Comments on אוקראינה: "אין איום מיידי של תקיפה רוסית"; תקיפת סייבר נגד בלארוס

    בוושינגטון הבהירו כי "אין תוכניות לשלוח כוחות של צבא ארה"ב להתפרס באוקראינה כדי להרתיע את רוסיה". קבוצת אקרים תקפה את הרכבות של בלארוס במחאה על העברת חיילים רוסים לתוך המדינה

    אוקראינה צילום: פלאש 90
    15:25
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מחאן יונס: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא אוקראינה זלנסקי כינס היום (שני) את המועצה לביטחון לאומי ולהגנה לדיון בשאלות פיננסיות ואבטחת הגבולות בצל האיום מפלישה רוסית. אחרי ישיבה של המטה לבטחון לאומי האוקראיני, נמסר תדרוך ולפיו אין איום מיידי של תקיפה רוסית, אבל במקרה שכזה אוקראינה מוכנה בכל ההיבטים כמו כן גם עם האנרגיה של המדינה בימי החורף הקשים – יש מספיק פחם וגז.

    גורמים בוושינגטון מסרו כי "אין תוכניות לשלוח כוחות של צבא ארה"ב להתפרס באוקראינה כדי להרתיע את רוסיה". עם זאת הפנטגון מעמיד 8,500 חיילים בכוננות גבוהה לקראת פריסה אפשרית כדי לחזק את כוחות נאט"ו על רקע המתיחות באוקראינה.

    בתוך כך, הבית הלבן הודיע כי פינוי משפחות הדיפלומטים האמריקאים מאוקראינה יתבצע במטוסים אזרחיים ולא צבאיים שכן אין בהילות לפנות אותם. עוד מדווח כי מטוסי ביון אמריקאיים "מגהצים" בימים האחרונים ללא הפסקה את שמי מזרח אוקראינה, הים השחור והים הבלטי.

    בנוסף, קבוצת האקרים מדווחת כי תקפה במתקפת כופר את חברת הרכבות הבלארוסית. לטענת הקבוצה חבריה הצפינו שרתים שונים המשבשים את הפעילות השוטפת של הרכבות אך נמנעו בשלב זה מלהצפין שרתים שיגרמו למקרי חירום. לטענתם המתקפה בוצעה מאחר וחברת הרכבות סייעה לחיילים רוסים להגיע לאדמת בלארוס.

    הדרישות של התוקפים תמורת מפתחות ההצפנה הם לשחרר 50 אסירים פוליטיים ולהסיר כל נוכחות של צבא רוסי מאדמת בלארוס.



    0 תגובות