הזדמנות חורפית אחרונה למבצע מושלם מבית דבי וולף

    עפר גדנקן No Comments on הזדמנות חורפית אחרונה למבצע מושלם מבית דבי וולף

    שבוע אחרון למבצע חורף חם בדבי וולף. הסרת שיער ב188 ₪ לחודש והנחה משתלמת במיוחד לתלמידות סמינר.

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת החורף הקרה, על מזג האויר המופלא שבה, היא המתאימה ביותר לטיפולי הסרת שיער. דבי וולף מזמינה אותך לנצל את חלון הזמן הייחודי ומעניקה שבוע נוסף ואחרון למבצע החורפי – חבילת הסרת שיער ב188 ₪ לחודש בלבד.

    מזה 32 שנה מהווה רשת מכוני דבי וולף בית דגל לתחום הסרת שיער בלייזר. הטיפולים מתבצעים ע"י מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור ומביאה לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המעניקה מענה מדויק.

    כחלק ממערך המקצועיות הבלתי מתפשרת מציגה מחלקת הסרת שיער מכשיר ייחודי הכולל ראש חד פעמי מתחלף לשימוש בטוח יותר, המכשיר החדשני באישור משרד הבריאות מתווסף לשאר נוהלי המקצועיות המקסימלית הנהוגים ברשת וכוללת שימוש באמצעי הזהירות המחמירים ביותר על פי הוראות משרד הבריאות.

    המיקום הגבוה של רשת מכוני דבי וולף כמובילה בתחום הלייזר בישראל נובעת משילוב מנצח של צוות מקצועי ומנוסה ומכשור מתקדם ובטוח. מרכיב נוסף הוא התאמת תוכנית טיפולים אישית בפגישה מקדימה עם אשת מקצוע מומחית. ההתאמה האישית של אופי הטיפול היא הדרך הנכונה להגיע לתוצאה מושלמת בתהליך נעים ומדויק. הפיקוח הרפואי הצמוד לכל אורך הטיפול מעניק ביטחון רפואי שהופך את המעטפת הטיפולית למושלמת.

    נוסף על מחלקת הסרת השיער, ברשת מכוני דבי וולף מנעד רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה ביניהם טיפולי אפילציה, הזרקת מילוי, מזותרפיה, טיפולים באולטראסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד. מחלקת היופי מצטרפת גם היא אל המצוינות החרוטה על דגלי רשת המכונים דבי וולף.

    מוזמנת בחום לנצל את השבוע האחרון למבצע החורפי ולקבל חבילת טיפוח במבצע שלא ישוב.

    סניפי דבי וולף: ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים), בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א', מודיעין עילית – מרכז קסם ובמספר 1700-500-401.



    0 תגובות