אלעד • יוסי שטרית יהיה המועמד המוסכם?

    דוד קורצווייל No Comments on אלעד • יוסי שטרית יהיה המועמד המוסכם?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק טרבלסי, אשר נהרי, שמעון סוויסה, צביקה כהן, צוריאל קריספל. אלו רק חלק מן השמות שעלו בשבועות האחרונים כמועמדים אפשריים לראשות עיריית אלעד מטעם ש"ס.

    הררי חומר כבר נכתבו על העיר אוכלת ראשיה שאין ראש עיר שיצא ממנה בשלום. המצב בו ש"ס לא מצאה מועמד ראוי לכהן כראש עיר הביאה את ישראל פרוש, סגן ראש העיר, לסגור בלוק עם דגל התורה ועם הבית היהודי על תמיכה בו לראשות העיר.

    אריה דרעי ניסה להפוך כל אבן בדרך למערכה להשאיר את אלעד תחת הגמוניה שס"ית. בשיאה הוא הגיע לגראי"ל שטיינמן יחד עם הגר"ש בעדני במטרה להשאיר את המצב הקיים בעיר, וללכת כרגיל בשיתוף פעולה עם דגל התורה.

    היום זה נראה כי הצעדים עשו פרי. שמועות עקשניות טוענות כי מי שיהיה מועמד מוסכם של ש"ס ודגל התורה לראשות העיר אלעד הוא לא אחר מאשר יוסי שטרית המשמש כיום כסגן ראש העיר ביתר מטעם דגל התורה.

    הצעד הזה, אם אכן יתבצע, טוב לשני הצדדים. שטרית הוא בן עדות המזרח מחד, אך נחשב לאיש דגל מאידך.  לצורך ההתמודדות הוא יזוהה עם סיעת ש"ס, וכך כל הצדדים יוצאים מרוצים. מי שיצא מאוכזב מהמהלך הזה אם יתגשם הוא ישראל פרוש שחלום ההתמודדות שלו יעלם ויגוז, למורת רוחם של הרבה אנשים שכבר חלמו על שלל.

    כך ששוב יוצנח מישהוא מבחוץ לנהל את העיר, בתקווה שהוא יהיה המוצנח האחרון שישבור את הסטיטיסטיקה הנוראה שייצרה העיר.

    ובינתיים בדגל התורה באלעד ממשיך הנתק בין ההנהגה המקומית לבין ההנהגה הארצית בעקבות ההחלטה להצניח את אליעזר ראוכברגר בניגוד להחלטת הרבנים. כפי שדיווחנו היום, אם אכן ההצנחה תצא לפועל, תרוץ רשימה ממקומית שתתחרה בדגל התורה.



    0 תגובות