לרשותכם: ייעוץ ומענה הלכתי בתחומי רפואה והלכה

    עפר גדנקן No Comments on לרשותכם: ייעוץ ומענה הלכתי בתחומי רפואה והלכה

    הייעוץ ניתן על ידי המוקד ההלכתי במרכז הרפואי שיבא

    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המוקד ההלכתי בשיבא, העומד לרשות הציבור בסוגיות רפואיות  – הלכתיות הדורשות בירור וייעוץ במקרים שונים, מסייע בכל חודש למאות פניות. הוא מהווה מקור מידע ופסיקה הלכתית הן לפניות עצמאיות של מטופלים בבית החולים שיבא ובכלל, וכן לפניות של רבנים העוסקים בענייני רפואה והלכה הפונים להיוועץ בנושאים רלוונטיים.

    מדובר בשירות מיוחד במינו, מאחר שהמוקד ההלכתי של המרכז הרפואי פועל בתוכו, ובכך, תאפשר חיבור ישיר לצוותים רפואיים ולמידע רפואי רלוונטי.

    המוקד ההלכתי בראשותו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי בשיבא, מקבל בכל יום פניות בנושאים רגישים ומורכבים כמו הכרעות בסוגיות מורכבות בתחום נשים ויולדות, טיפולים שונים בשבת, הכרעות בנושאים של תחילה וסוף החיים ועוד.

    "היותו של המוקד כאן בשטח, הינו בשורה טובה עבור מטופלים ובני משפחותיהם המעוניינים להיוועץ עם דעת ההלכה לפני ובמהלך טיפולים רפואיים שונים", אומר פרופ' בועז וייס – מנהל המכון לדימות ברפואת נשים בשיבא "פעמים רבות השאלות עולות בתקופת האשפוז שלפני הלידה, או במקרים בהם מגיעים  לבית החולים ואז מתבשרים על מצב זה או אחר אשר דורש בירור הלכתי-רפואי. המענה של המוקד ההלכתי שלנו בשיבא, מאפשר להתייעץ בזמן אמת ובשיתוף פעולה מלא עם הצוות הרפואי וכך לקבל תמונה מדויקת המאפשרת להגיע לפסיקה הלכתית והחלטה מעשית בנוגע לטיפול זה או אחר. זהו שירות חשוב המצטרף למגוון שירותים רחב העומד היום לטובת הנשים והיולדות בשיבא, ובכלל לכל מי שרוצה להתייעץ בענייני רפואה והלכה".

    המוקד ההלכתי בשיבא, הממוקם בבניין נשים ויולדות זמין לשאלות וייעוץ עבור רבנים ומטופלים בכל ממשק בין ההלכה לרפואה. הוא מקיים  במהלך השנה גם כנסי רפואה והלכה בעניינים שונים כמו חידושים בעולם הרפואה, הנחיות לקראת צום יום כיפור ותשעה באב במצבים רפואיים שונים ואף מפעיל מוקד מיוחד בערב יום הכיפורים.

    ניתן ליצור קשר עם המוקד ההלכתי במספר טלפון: 03-5307819 בכתובת מייל: [email protected]



    0 תגובות