תשוב במטוס ראה"מ: נתניהו הודה לפוטין על שחרורה של נעמה

    איתי גדסי 3 Comment on תשוב במטוס ראה"מ: נתניהו הודה לפוטין על שחרורה של נעמה

    שר החוץ בירך על שחרורה של נעמה ואמר: "אני מברך את רה״מ בנימין נתניהו על פעילותו הנמרצת למען השבת נעמה תוך ניצול קשריו ההדוקים עם נשיא רוסיה"

    נתניהו ופוטין צילום: חיים צח, לע"מ
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שחרור נעמה יששכר: בתום מאמץ מדיני ארוך ואינטנסיבי מול נשיא רוסיה, פוטין חתן על צו חנינה לנעמב יששכר והיא תשוחרר מבית הכלא. מחר (חמישי) היא תיפגש עם ראש הממשלה ותשוב עימו לישראל, כך אישר עורך דינה של נעמה.

    נתניהו הודה לפוטין: "מודה לידידי הנשיא פוטין על מתן החנינה לנעמה יששכר. אני מצפה לפגישתנו מחר בה נשוחח על עסקת המאה ועל ההתפתחויות האחרונות באזור".

    שר החוץ ישראל כ״ץ מברך על החלטתו של נשיא רוסיה פוטין לחתום על חנינה לנעמה יששכר ולאפשר את שובה למשפחתה בישראל: "אני כמו כל תושבי ישראל שמחים בשמחתה של האם יפה ומשפחת יששכר על שובה של נעמה הביתה".

    עוד הוסיף כץ, "אני מברך את רה״מ בנימין נתניהו על פעילותו הנמרצת למען השבת נעמה תוך ניצול קשריו ההדוקים עם נשיא רוסיה פוטין והיחסים הטובים בין המדינות".

    שר החוץ סיפר כי "בפגישותי עם שר החוץ הרוסי לברוב העליתי את נושא שחרורה של נעמה ושיפור תנאיה עד לשחרור. אני רוצה להודות לעובדי משרד החוץ על קיום הקשר ההדוק עם נעמה ומשפחתה לאורך כל התקופה ועזרתם למאמץ לשחרורה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אוהד ברק חשבת על מה להיתלנון על השיחרור של נעמה וכנל אוהד אולמרט אולי בכל זאת תגידו משהו טוב על ראש הממשלה שלכם

    2. 2

      ביבי צריך לחשוף בפני הציבור (כי ישראל היא הרי "מדינה דמוקרטית"),
      מהי התמורה שסיפק לפוטין!!!

    3. 1

      למגיב מס. 1 – נראה לי שהמחווה המרגשת שעשה לפוטין עם האנדטה ההיא ביום השנה ה-75 לשחרור אושוויץ שווה הרבה יותר ממה שנראה לך. היו אזכורים של בני המשפחה של פוטין שנהרגו במלחמה ועוד מילים שמאוד חיברו אותו לעולם היהודי. בדיפלומטיה מילים שוות זהב, ונתניהו קיבל מתנה מה' אין ספק. אפשר לחשוד ואפשר לגנות, העובדה היא שישראל במעמד של השפעה עולמית שטרם היה כמותו (באלפיים שנים האחרונות) ונתניהו נבחר להיות השליח לדבר הזה, זה חלק מתהליך הגאולה שה' מוביל בדרכים מפתיעות. למה הוא ולא מישהו אחר יהודי יותר, ראוי יותר? לאלוקים פתרונים.