בחנו את עצמכם- עד כמה אתם אוהבים שוקולד?

    עפר גדנקן No Comments on בחנו את עצמכם- עד כמה אתם אוהבים שוקולד?
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    • מקור המילה שוקולד הוא בשפת האצטקים, אשר היו בין הראשונים שהשתמשו בפולי קקאו והפיקו ממנו משקה מר (ללא תוספת סוכר), לעתים בתוספת פלפל חריף, וניל ופיגמנטו, שנחשב לתרופה למחלות שונות ולכאבי בטן. המשקה כונה בשפתם "שוקולטל".
    • רודולף לינדט השווייצרי המציא את תהליך החימום והערבול של התערובת- מה שאיפשר יצירת מרקם חלק ואחיד של השוקולד.
    • בשנת 1828, הומצאה לראשונה השיטה להוציא את השומן מתוך פולי הקקאו וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו. תהליך זה איפשר את יצור טבליות השוקולד המודרניות.
    • שוקולד מכיל חומר שנקרא תיאוברומין, בעל תכונות הדומות לקפאין. הוא חלש יותר, אבל ממריץ בעדינות את מערכת העצבים ומערכת כלי הדם והלב ויכול לתת לכם מרץ ליום עבודה או סתם כך כדחיפה באמצע יום עייף.
    • השוויצרים נמצאים במקום הראשון בצריכת השוקולד בעולם. כל אחד מתושבי המדינה אוכל בממוצע 10 ק"ג שוקולד בשנה. נו, לא פלא, האם אפשר לעמוד בפיתוי של שוקולד שוויצרי?!

    אם קראתם עד פה אז אתם מן הסתם חובבי שוקולד מושבעים, כאלו שרק דיבורים על שוקולד עושים להם טוב בלב וגורמים להם לרוץ להכין כוס קפה רותח לצד חפיסת שוקולד טעימה. מוזמנים לשמוע על משפחת שמרלינג ומדוע השוקולד השוויצרי הוא הכי איכותי והכי טעים שתטעמו. באחריות!

    • השוקולד השווייצרי נחשב לשוקולד המשובח והאיכותי ביותר – הן בזכות מרכיביו המשובחים כמו החלב שמקורו בפרות הרועות בהרי האלפים והן בזכות פולי הקקאו המיובאים מגינאה ומחוף השנהב – מקומות הגידול הטובים ביותר בעולם. בנוסף , הוא מוערך מוערך בזכות המרקם החלק והטעם הייחודי שנוצר הודות לערבוב ארוך של כל מרכיבי השוקולד במשך עד כ-72 שעות. חשוב לדעת שלא כל שוקולד המיוצר בשוויץ עונה על האיכויות של שוקולד שווייצרי, רק כזה שיוצר בתהליך השווייצרי המסורתי ללא פשרות. בשמרלינג'ס מקפידים על תהליך ייצור שוויצרי מסורתי וארוך ללא שום קיצורי דרך או חסכון במשאבים, מה שמעניק לשוקולד שמרלינג את המרקם הנימוח ואת הטעם הייחודי והממכר.
    • משפחת שמרלינג מייצרת שוקולדים שוויצרים משובחים מזה למעלה מ-50 שנים! המתכונים הסודיים עוברים במשפחה מדור לדור ומיוצרים במפעל עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
    • כמו לכל מוצר, גם לשוקולד יש את עונות הצריכה הגבוהות ביותר במהלך השנה. תקופת החגים היא תחילתה של עונת החורף שבו מגיעה צריכת השוקולדים לשיאה. השוקולדים של שמרלינג הנמכרים ביותר בעולם הם השוקולדים מסדרת rosemarie (רוזמרי) הנוסטלגית.
    • לשמרלינג'ס מגוון רחב של שוקולדים: סדרת 'רוזמרי' – שוקולד במילוי פרלין משובח במגוון טעמים וגם שוקולדים ללא סוכר, סדרת ה'סוליד' הקלאסית הכוללת שוקולד לבן עם שקדים, שוקולד מריר או חלב וחטיפי מינור נימוחים ומשובחים.
    • כל השוקולדים של שמרלינג מיוצרים מחלב שוייצרי משובח והם בכשרות המהודרת של בד"צ ציריך.


    0 תגובות