אוחנה: "בימים הקרובים אמנה פרקליט מדינה"

    איתי גדסי 1 Comment on אוחנה: "בימים הקרובים אמנה פרקליט מדינה"

    לאחר שסיים לראיין את המועמדים לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה מסר שר המשפטים כי ימנה ממלא מקום לפרקליט המדינה הראשי בימים הקרובים

    צילום: פלאש90
    16:40
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on פיגוע דקירה ברמלה: בת 18 במצב קשה, המפגע נוטרל| מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד כשבוע וחצי צפוי לסיים את תפקידו פרקליט המדינה שי ניצן. עקב אי כהונת ממשלה קבועה לא מונתה ועדה למינוי פרקליט קבוע ולפיכך בסמכות שר המשפטים למנות ממלא מקום זמני לשלושה חודשים. שר המשפטים אמיר אוחנה הודיע הערב כי סיים לראיין את המועמדים לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה. שניים מתוך החמישה שהציע אינם מעוניינים בתפקיד מסיבות שונות והשר ימסור את החלטתו בנוגע למינוי בימים הקרובים.

    אוחנה: "סיימתי לראיין את המועמדים לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה. המשנה ליועמ"ש רז נזרי הודיע לי, כפי שראיתי שכבר פורסם, כי איננו מעוניין בתפקיד". כמו כן, הוסיף אוחנה, "היום במהלך פגישתנו הודיעה לי פרקליטת מחוז תל אביב אושרה גז-איזנשטיין כי הן מסיבות מקצועיות והן מסיבות אישיות איננה יכולה למלא את התפקיד בעת הזו. הודיתי לאושרה על כנותה".

    "נותרתי עם שלושה מועמדים", סיכם אוחנה, "כולם מוכשרים ומקצועיים. כולם בעלי ותק דומה בפרקליטות. כולם מנוסים מאוד, הרבה יותר מאנשים שמילאו את תפקיד פרקליט המדינה בעבר, הגם שמדובר במילוי מקום לתקופה מוגבלת".

    "אקח את סוף השבוע לחשוב על כל ההיבטים" כתב לסיום, "בשבוע הבא איוועץ בנציב שירות המדינה וביועץ המשפטי לממשלה ואני מעריך שבסמוך לאחר מכן, עם או בלי פגישה נוספת עם המועמדים – אקבל את החלטתי, שבכל מקרה – קלה היא לא תהיה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אוחנה התבלבלת ! נתניהו מינה אותך בסך הכל לעזור לתביעות נכדו. תתרכז בזה ועזוב בשקט את המדינה המסכנה הזאת