טרגדיה במרוקו: האברך הרב דוד לוי נהרג מפגיעת אוטובוס

    ישראל בן צבי No Comments on טרגדיה במרוקו: האברך הרב דוד לוי נהרג מפגיעת אוטובוס

    מספר שעות לפני כניסת שבת, חצה הרב דוד לוי את הכביש במוגדור שבמרוקו ונהרג מפגיעת אוטובוס במקום. תלמידי הרב יאשיהו פינטו שהו לצד מיטתו עד ליום שבת וקראו תהילים. בקהילת שובה ישראל מספרים: "ירא שמים צדיק גדול שכל היום לן באוהלה של תורה. הוא היה אחראי על כל בית המדרש"

    זירת התאונה
    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרגדיה קשה בערב שבת בקזבלנקה שבמרוקו. אברך מתלמידי ישיבת 'שובה ישראל'  נהרג בתאונת דרכים קשה מחוץ למלון גרנד מוגדור. מדובר באברך הרב דוד לוי ז"ל בגיל 41 הותיר אחריו את רעייתו וארבעת ילדיו כשהקטן בן שנה בלבד.

    ביום שישי, כמה שעות לפני כניסת השבת חצה את הכביש ונהרג מפגיעת אוטובוס.

    כוחות ההצלה המקומיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו למגינת לב. אברכי הישיבה עמלו עד כניסת השבת לנקות את הזירה מדם ובחורי הישיבה היו במשמרות תהילים סביב מיטתו במשך כל השבת.

    "אנחנו בהלם מפטירתו הפתאומית. זהו אסון נורא". אומרים בשובה ישראל: "הוא היה אברך דומינמטי בישיבה" מספרים חבריו לספסל הלימודים כשהם מסרבים לעכל את הטרגדיה. "ירא שמים צדיק גדול שכל היום לן באוהלה של תורה. הוא היה אחראי על כל בית המדרש של מורנו הרב פינטו בביתו שברובע י"א באשדוד".

    WhatsApp Image 2019-11-30 at 20.45.24(1)

    למרות האסון הנורא הורה גאב"ד מרוקו הגאון רבי יאשיהו פינטו להמשיך את מתכונת השבת כרגיל. "בגלל ההתעוררות הגדולה של אלף תלמידי הישיבה שמתאספים לתפילות השטן מנסה לקלקל ולהפריע בכל הכוח. אסור לתת לו את זה, עלינו להתחזק ביתר שאת. לא ליפול ברוח, כי אם להתעלות ולהחזק בכל הכוח" אמר הרב פינטו בשבת לתלמידיו.

    על מסע הלוויתו והבאת ארונו לארץ הקודש נמשיך ונעדכן.



    0 תגובות