נכדו של רבין ז"ל בחר לחלל את האזכרה והשתלח ברה"מ: "לך הביתה"

    איתי גדסי 3 Comment on נכדו של רבין ז"ל בחר לחלל את האזכרה והשתלח ברה"מ: "לך הביתה"

    לא בפעם הראשונה: משנה לשנה נהפכת אף האזכרה הממלכתית ליצחק רבין, לזירה פוליטית שמאלנית של נרגנות ושנאה לראשי הימין. הפעם יונתן בן ארצי החליט להשתלח לעיני כולם בראש הממשלה בזמן הספדו. ראש הממשלה נתניהו הגיב לאחר האזכרה, "רבים הפצירו בי לא להגיע לאזכרה לאחר מה שהתרחש בה בשנה שעברה. אמרתי להם שאני אגיע, כי רבין היה ראש הממשלה של כולנו"

    צילום: פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקרית מכוערת נרשמה היום (ראשון) במהלך האזכרה "הממלכתית" לראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל. נכדו יונתן בן ארצי, חילל את האזכרה ובחר לנאום נאום פוליטי מלא יהירות והתרסה, אל מול עיני ראש המדינה שבאו לכבד את זכר סבו, כשלמולו יושב ראש הממשלה. בדבריו כינה נכדו את נתניהו "ראש הממשלה היוצא".

    נכדו איש פרטי, שמעולם לא נבחר מעולם ע"י הציבור, השתלח בצורה בוטה ומכוערת בראש מדינת ישראל שישב בקהל. וכך אמר בהספדו, "שנות שלטון רבות גרמו לכם לשכוח מה זה להיות בן אדם. תהיו בני אדם. אני קורא לך ולכולכם מכאן לעשות את מה שאתם יודעים שהוא הדבר הנכון עבור מדינת ישראל בעת הזו. קחו אחריות על מעשיכם. אם דבק בכם רבב זוזו הצידה, תפרשו מתפקידכם, לכו לביתכם והתמודדו עם הטענות האישיות נגדכם".

    ראש הממשלה נתניהו לאחר האזכרה וכתב, "‏לצערי גם השנה היו מי שניסו לנצל את האזכרה הממלכתית לזכר יצחק רבין ז״ל להשתלחות פוליטית בוטה ומבישה. זה קרה אחרי שהעצרת בכיכר רבין הפכה למפגן פוליטי. רבים הפצירו בי לא להגיע לאזכרה לאחר מה שהתרחש בה בשנה שעברה. אמרתי להם שאני אגיע, כי רבין היה ראש הממשלה של כולנו. אבל זה לא עזר".

    השר אקוניס התייחס לדבריו של יונתן בן ארצי באזכרה השנתית לזכרו של יצחק רבין ז"ל ואמר כי "יונתן בן ארצי עשה שימוש ציני בטקס האזכרה הממלכתי לזכרו של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין, ראש הממשלה של כולנו, שנרצח על ידי בן עוולה לפני 24 שנים. חבל שנכדו של רבין ז״ל, לא למד ממנו מהי ממלכתיות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נכד מגודל וחוצפן