מרהיב: בקול חי מסכמים שנה • צפיה חובה

    עמית דניאל 16 Comment on מרהיב: בקול חי מסכמים שנה • צפיה חובה

    גמר הקול הבא 2, חידון ההלכה, קומזינג סיום בין הזמנים ועוד עשרות אירועי מוזיקה והפקות ענק מבית קול חי. וגם: 4 מערכות בחירות

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב ראש השנה תש"פ. בקול חי וקול חי מיוזיק מסכמים שנה עמוסה בסיעתא דשמיא באירועים ופעילויות מגוונות ומיוחדות.

    בין האירועים ניתן למנות את גמר "הקול הבא מירושלים – העונה השניה", גמר "חידון הלכה למעשה – העונה השניה", "נפתלי קמפה בהשקת אלבום הבכורה", חיים ישראל, איציק אשל ואבישי אשל – האחים למשפחת אשל – על במה אחת בחולון, אירוע הוקרה ל-30 שנות יצירה של ישי לפידות, אירוע הוקרה לגדול המלחינים ר' חיים בנט לציון 50 שנות מוסיקה, הקומזיץ הענק שסגר את בין הזמנים עם מרדכי בן דוד, מוטי שטיינמץ, שלומי גרטנר ותזמורת המנגנים, גמר חידון החפץ בחיים, הבחירות המקומיות, ועידת קול חי, בחירות תשע"ט – א', בחירות תשע"ט – ב', עשרות אירועי "בין הזמנים" ברחבי הארץ ועוד אירועים ומופעים רבים.

    מנכ"ל "קול חי" אבי רוזן אמר: "אנו שמחים לסכם בס"ד שנה שהייתה עמוסה וגדושה ביוזמות והפקות מקוריות מבית קול חי, קול חי מיוזיק ואתר קול חי. זאת בנוסף לעשרות שידורים מיוחדים ולא שגרתיים, זאת כמובן לצד השידורים הרגילים יום יום בכל השנה. הקב"ה זיכה אותנו בצוות מדהים שעושה עבודה מקצועית, באחריות ובמסירות והכל מתוך שליחות למען עם ישראל. מודים לה' על השנה הנפלאה שהייתה ומתפללים על השנה הבאה, שנזכה להפיץ עוד ועוד שידורי תורה, אמונה ושמחה".

    עריכת וידאו: מנדי אור



    16 תגובות

    מיין תגובות
      1. למוש מגניובוש אוליוש יפוש?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
        והמבין הבין או שיבין

    1. 11

      אין עליהם…..הוא נירא לי הרדיו שהכי נישמע…אה?? ולמה לא היה היום את השידור של ***מנחם טוקר***היה לי משעמם חיכיתי כל הלימודים כדי להדליק את הרדיו ולשמוע את המצ"ב והשמחה של מנחם …אאאאבבבלללל הוא לא היה….+_()*&^%$#@!~-*+_()*&^%$#@!~בעסה…..
      אבל תודה רבה לכל העובדים…

    2. 9

      אלופיםםםםםםם
      וצודק הפתיח שאומר קול חי תמיד איתי

    3. 7

      אוהו כל פעם שאני שומעת /רואה אז אני משתגעת מהם איזה רדיו פצצתי הוא ……….!!!!!!!!!!!!!!!!אין עליכם קול חי אתם באמת תמיד איתי ….!!!!!!

    4. 6

      אין להם מתחרים משום כיוון שהוא

    5. 3

      מעריצה מספר אחד של הרדיו הכול כך איכותי והמושקע הזה