נתניהו האשים את גנץ "רוצה לגנוב את הבחירות" ונזף ביועמ"ש: "טיעון מופרך"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו האשים את גנץ "רוצה לגנוב את הבחירות" ונזף ביועמ"ש: "טיעון מופרך"

    ראש הממשלה תקף בחריפות את ראשי כחול לבן לאחר אישור 'חוק המצלמות' בממשלה. נתניהו ביקר את היועמ"ש על התעסקותו בעניינים טכנים בחוק. עוד נתניהו האשים את כחול לבן בניסיון לגנוב את הבחירות: "הזיופים האלה גרמו לכך שיכול להיות שהיינו מעבירים 61 מנדטים והיינו מונעים את הבחירות"

    צילום: פלאש90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס לראשונה לחוק המצלמות לאחר אישורו בישיבת הממשלה היום (ראשון) לדברי נתניהו, "גנץ ולפיד מתנגדים להצבת מצלמות. אני מבין אותם. הם רוצים לגנוב את הבחירות".נתניהו המשיך ותקף את המפלגות הערביות, "ויחד איתם רוצים איימן עודה ואחמד טיבי והרשימה המשותפת ואיווט ליברמן שהצטרף אליהם. הם רוצים בניצחון הגוש שלהם, זה אני מבין".

    במהלך דבריו בישיבת הממשלה נזף נתניהו ביועמ"ש וביקר אותו על התעסקות בדברים שאינם בתחום אחריותו: "מבין מדוע לפיד, גנץ וליברמן מסכימים עם הרשימה המשותפת נגד פיקוח במצלמות על הקלפיות, כדי לאפשר זיופים וגניבת בחירות. אני לא מבין למה הגורמים המשפטיים מעלים טיעונים טכניים מופרכים במקום להתייצב בעד שמירה על טוהר הבחירות, במקום לעשות את תפקידם".

    נתניהו המשיך ותקף את מפלגות השמאל, "מה שאני לא מבין זה איך אלה שמדברים על רוממות שלטון החוק, למה הם לא מצדדים בדרישה שלנו להציב מצלמות. מה יכול להיות יותר פשוט מזה?" שאל נתניהו בסרקזם.

    והוסיף "בכל מקום שאתם הולכים, בסופרמרקטים, במסעדות, בבתי הקפה, יש מצלמות. פתאום המקום היחידי במרחב הציבורי שאסור להכניס מצלמות זה באולם הקלפיות. הרי החוק שלנו אומר במפורש: לצלם מאחורי הפרגוד – לא, אבל בכל מקום אחר – כן. וככה יודעים בדיוק מה קרה ומונעים זיופים".

    לטענת נתניהו בבחירות האחרונות הזיופים מנעו הקמת ממשלה בישראל, "ואני אומר לכם שהזיופים האלה גרמו לכך שיכול להיות שהיינו מעבירים 61 מנדטים והיינו מונעים את הבחירות. יכול להיות שבל״ד עברה בגלל זיופים". הטיח נתניהו.

    בסיום דבריו אמר נתניהו: "אנחנו רוצים להבטיח את טוהר הבחירות, זה נשמת אפה של הדמוקרטיה, זה נשמת אפו של שלטון החוק, ולכן אי אפשר להבין את ההתנגדות הזאת. אין לזה הצדקה", נתניהו האשים כי, "גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות – בואו לא ניתן להם. אנחנו נעביר את החוק הזה בכנסת, החל ממחר".



    0 תגובות