בין הזמנים עם תפריט הקיץ של מסעדת רודריגז

    עפר גדנקן No Comments on בין הזמנים עם תפריט הקיץ של מסעדת רודריגז

    מסעדת הבשרים האיכותית והמובילה 'רודריגז' בהר החוצבים בירושלים, מחכה לכם בבין הזמנים עם תפריט קיץ משובח.
    תוכלו ליהנות משפע של מנות נתחים עסיסיות, פוקצות עשירות, קבבים מתובלים בניחוח נפלא, המבורגרים נהדרים בטעם של עוד, ושלל מנות משפחתיות עם טעמים.

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חלק מהמנות המיוחדות של 'רודריגז' שקנו להם שם וטעם טוב, נולדו בהשראת המטבח הדרום אמריקאי. חלקן של המנות עם נגיעות של אוכל ברזילאי ותוכלו לבחור לטעמכם גם מנות בטעם מזרחי, כי ב'רודריגז' חשוב לשף לקלוע לטעמם של כולם. כל אחד שאוהב טעם אחר מכל מקום בעולם, ימצא את המנה האהובה עליו.

    המסעדה מגישה כבר שנים מנות בשריות עסיסיות, לצד מנות גורמה של השף אלי מנחם .  מאפים הטריים המוכנים במקום, והתנורים והכיריים פולטים את המאכלים האנינים.

    המנות, אין ספק לכל מי שטעם, שונות וייחודיות ומוגשות ברמה הגבוהה ביותר.  זהו המקום עבור ציבור שומר המצוות, בו הוא מקבל מענה קולינרי בסטנדרט  גבוה ללא פשרות בכל הקשור להידורי הכשרות. הן מוגשות ברמת אסתטיקה מוקפדת ויוקרתית, בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    תוכלו גם למצוא מגוון של קינוחים מעניינים, חגיגה של טעמים ייחודיים .

    מסעדת רודריגז שברחוב קרית המדע בהר חוצבים בירושלים פתוחה בכל יום משעות הצהריים כולל עסקיות ועד שעות הלילה המאוחרות. במקום חדר vip עד ארבעים איש, שם גם נערכים אירועים ברמה גבוהה, בר מצוות, בריתות, שבע ברכות ועוד..

     

    רודריגז רחוב קרית המדע 3 הר חוצבים ירושלים.



    0 תגובות