הרב אבינר: "מקומה של אישה לא בפוליטיקה"

    אסתי פלד No Comments on הרב אבינר: "מקומה של אישה לא בפוליטיקה"

    הרב שלמה אבינר ראש ישיבת 'עטרת ירושלים' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | "אני מעריך את ראש הממשלה שמתייעץ עם אישתו, כך צריך לנהוג ואני מעריך אותו" | "ציטטתי את הרמב"ם והשו"ע. מקומה של אישה זה לא בפוליטיקה" | האזינו

    הרב שלמה אבינר צילום: פלאש 90
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב שלמה אבינר ראש ישיבת 'עטרת ירושלים' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המכתב הרבנים עליו היה חתום כנגד מינוייה של אישה בראש מפלגת ימין דתית. נשים אינם צריכות להיות בפוליטיקה נאמר במכתב. הרב התייחס לדבריו "ציטטתי את הרמב"ם והשו"ע. מקומה של אישה זה לא בפוליטיקה. כל הכבוד לראש הממשלה שמתייעץ עם אישתו, ככה צריך לנהוג כל פולטיקאי".

    על האחדות בציונות הדתית: "אני חושב שצריך להתאחד, הלוואי ועם ישראל כולו היה מפלגה אחת אבל זה עוד חזון למועד, אבל לא להתפזר למיליון מפלגות קטנות, צריך אחדות".

    האם שקד יכולה להוביל מפלגה דתית: "אנחנו עכשיו במלחמה גדולה על קיום הדת, השבת, הדת, הכותל, ערך המשפחה, אופי הצבא, לכן אנחנו צריכים אדם שילחם על העניינים הללו שיהיו הכי חשובים לו. כל מפלגה שמה בראשה את האדם שילחם בשביל הערכים שלה הכי חזק. בראש מפלגה דתית אדם דתי צריך לעמוד ובראש מפלגת שמאל איש שמאל הכי חזק. הכמות של המנדטים לא קובעת מי יהיה בראשה".

     

     

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות