הבית היהודי מינה צוות מו"מ: קריאות להעמיד את שקד בראש הרשימה

    איתי גדסי No Comments on הבית היהודי מינה צוות מו"מ: קריאות להעמיד את שקד בראש הרשימה

    שר החינוך הרב רפי פרץ הקים צוות מו"מ שיבחן איחודים עם מפלגות פוטנציאליות לקראת הבחירות | מסקרים פנימים עולה כי איילת שקד היא המועמדת הפופולארית ביותר שתביא את מירב המנדטים יותר מכל מועמד אחר אם תעמוד בראש הרשימה

    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציונות הדתית לאן. בימים האחרונים העבירו מקורבי הרב פרץ מסר לשרת המשפטים לשעבר איילת שקד כי הוא מוכן לקבל אותה חזרה למפלגה והיא תשובץ במקום השני. אך לא תקבל את המקום הראשון והובלת הרשימה. שקד בינתיים לא קיבלה החלטה על דרכה הפוליטית בבחירות הקרובות. בינתיים נפתלי בנט ממשיך לרוץ עם רשימת הימין החדש ומארגן חוגי בית עם פעילי המפלגה, אך בכוונתו לרוץ עם מפלגה נוספת בבחירות.

    בתוך כך, על פי סקרים פנימיים שעשו פעילי ימין עלה, כי איילת שקד היא הדמות הכי פופלארית בימין והיא מסוגלת להביא את מספר המנדטים הרב ביותר למפלגה, מספר פעילים העבירו מסר לרב פרץ כי יש לשקול בשנית את העברת ההובלה לשרת המשפטים לשעבר.

    מהבית היהודי נמסר: "לאחר סגירת רשימת מפלגת הבית היהודי לכנסת ה-22 מינה היום יו״ר המפלגה, שר החינוך הנכנס הרב רפי פרץ, צוות מו״מ על מנת להיכנס למו״מ אינטנסיבי שיוביל לאיחודים עם מפלגות פוטנציאליות. בצוות יהיו מנכ״ל המפלגה ניר אורבך שיהיה יו״ר הצוות, חכ״ל ניסן סלומיאנסקי ועו״ד יעל דולב".



    0 תגובות