הימין החדש: "פועלים לגבש חזית ימין אחת גדולה"

    איתי גדסי No Comments on הימין החדש: "פועלים לגבש חזית ימין אחת גדולה"

    בימין החדש טרם הוחלט על תעדיהם הפוליטיים, לאחר שיו"ר המפלגה המשותף איילת שקד טרם החליטה על עתידה הפוליטי | במפלגה מבהירים כי דבר אינו סגור והמשא ומתן על ריצה משותפת בעוד למעלה חודש: "לאור ריבוי הודעות שגויות בנושא המשא ומתן, החל מעכשיו ועד ל-15/07 לא נעסוק במשא ומתן, בדיוני סרק על חיבורים"

    צילום: פלאש90
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פרסומים רבים בנוגע לעתיד מפלגת 'הימין החדש' מבהירים במפלגה שינסו לקדם אחדות במחנה הימין. נכון לעכשיו נפתלי בנט רץ בראשות המפלגה ללא איילת שקד שטרם החליטה על עתידה הפוליטי. בסקרים האחרונים קיבלה המפלגה 5 מנדטים.

    מהימין החדש נמסר: "תנועת 'הימין החדש' דוהרת קדימה בכל העוצמה על מנת לגבש סביבה את הציבור הימני שחפץ במדיניות ימין אמיתית שמשתקפת במעשים בשטח, במשילות".

    עוד הוסיפו: "כלקח ממערכת הבחירות הקודמת, אנו נוודא באופן מוחלט שאף קול ימני לא יילך לאיבוד. זאת, על ידי איחודים בימין".

    במפלגה מבהירים כי רק עוד חודש יחלו במשא ומתן: "לצד זאת, הודענו בשעה האחרונה לחברינו במפלגות האחרות: לאור ריבוי הודעות שגויות בנושא המשא ומתן, החל מעכשיו ועד ל-15/07 לא נעסוק במשא ומתן, בדיוני סרק על חיבורים, בהדלפות, במיקומים ובתפקידים, אלא נתמקד בהבאת כמה שיותר קולות לתנועה ולמחנה. החל מ-15/07 נחדש את המשא ומתן עם המפלגות השונות ונגבש חזית ימין גדולה עד למועד הגשת הרשימות הסופיות".

     



    0 תגובות