הפסגה • ארה"ב: "מצפים לפתור עם ישראל ורוסיה את הבעיה האיראנית"

    שלמה ריזל 2 Comment on הפסגה • ארה"ב: "מצפים לפתור עם ישראל ורוסיה את הבעיה האיראנית"

    בסוך החודש היועצים לביטחון לאומי של ארה"ב רוסיה וישראל, צפויים להיפגש יחד בכדי לדון על האתגרים הביטחוניים באזור – במיוחד מול איראן

    13:29
    29.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: מחבל חמוש בטיל RPG מזוהה ומחוסל מהאוויר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפסגה ההיסטורית הצפויה לצאת לדרך בסוף החודש בה ישתתפו נציגי ארה"ב ורוסיה בישראל, בכדי לדון על האתגרים הביטחוניים באזור. מקבלת חיזוק ממקורות רשמיים בארה"ב כי הנושא האיראני יהיה בליבת הדיונים, "וושינגטון מצפה שארה"ב, ישראל ורוסיה ימצאו דרך פרודוקטיבית יותר לפתור את הנושא האיראני", כך מסר היום פקיד בכיר בשגרירות ארה"ב במוסקבה לסוכנות TASS הרוסית.

    לשם כך מזכיר מועצת הבטחון הרוסית, ניקולאי פטרושב, היועץ לבטחון לאומי האמריקאי, ג'ון בולטון וראש המל"ל הישראלי, מאיר בן שבת, צפויים להיפגש בירושלים בסוף יוני.

    הפקיד הוסיף ש"ארה"ב וישראל מודאגות ביותר מהתפקיד שאיראן ממלאת באיזור ומשתפים את רוסיה בדאגתם. שמענו פעמים אינספור שרוסיה רואה בחלק ממדיניות איראן באיזור אשר סותרת את מטרותיה שלה ואני מקווה שאחרי הפגישה הזו תימצא דרך פרודוקטיבית יותר".

    מדובר בהישג ישראלי היסטורי מיוחד, בו המעצמות הגדולות בעולם באות לדון על איראן עם ישרל בישראל. ההישג נזקף לזכותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. רוסיה רוצה בכל כוחה להיפגש עם ארה"ב בכדי לדון על הנושא הסורי בתקווה להביא לסיום המערכה שמכבידה כלכלית מאוד על רוסיה. נתניהו הביא לפוטין הישג מדיני שמאוד היה מעוניין בו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ואני מקווה שארה"ב וישראל ורוסיה יפתרו גם את עזה!!!!

    2. 1

      אני מקווה שרוסיה ואהר"ב וישראל יפתורו גם את עזה!!!!!