ימים אפלים: מזוזות הושחתו בצורה חמורה בחיפה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ימים אפלים: מזוזות הושחתו בצורה חמורה בחיפה

    המשטרה חוקרת 4 תלונות שהתקבלו לאחרונה בחיפה, עקב מעשה אנטישמי חמור של השחתת מזוזות בפתח בתים פרטיים באחת השכונות בעיר חיפה | ח"כ אופיר סופר: "ימים אפלים, זו אינה הפעם הראשונה בהם משחיתים תשמישי קדושה. נשיא המדינה טרם תיאם ביקור מתוקשר במקום"

    אילוסטרציה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנטישמיות חמורה בחיפה: לאחרונה אלמונים השחיתו מזוזות הצורה מבזה, בארבעה בתים בגרעין התורני בעיר. תלונה הוגשה במשטרה בעקבות המקרים החמורים. המשטרה פתחה בחקירה.

    בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל דגמו מהזירות את הממצאים שנמצאו על המשקופים, על מנת להפיק ראיות שיוכלו לסייע באיתור מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים נוספים באזור.

    המשטרה רואה בחומרה את העבירה, כאשר כל כיווני החקירה נבדקים ולפיכך, מפעילה את כל האמצעים הנדרשים, על מנת לחשוף את מבצע העבירה עד למעצרו לשם מיצוי מלוא חומרת הדין.

    ח"כ אופיר סופר (בית יהודי-איחוד לאומי),הגיב בעקבות המקרה: "ימים אפלים. הלילה נמרחה בצואה מזוזה בביתם של משפחה מהגרעין התורני בשכונת הדר בעיר חיפה. לאחר שיחה עם המשפחה הבנתי שזאת אינה הפעם הראשונה שבה מושחתים תשמישי קדושה בשכונה.

    מדינת ישראל היא ביתו של העם היהודי, והשחתת סממנים יהודים מזכירה תקופות קשות בעברו של עמנו. לצערי מקרים מסוג זה לא יפתחו מהדורות חדשות כמו מקרים בהם רוססו כתובות בכפרים ערביים, ונשיא המדינה טרם תיאם ביקור מתוקשר במקום.

    פניתי למשטרת ישראל ודרשתי טיפול מיידי ודחוף בנושא. אמשיך לעקוב".



    0 תגובות