לקראת הקמת הממשלה: האם יש פיתרון באופק לעושק הגננות החרדיות

אסתי פלד 1 Comment on לקראת הקמת הממשלה: האם יש פיתרון באופק לעושק הגננות החרדיות

האם הפעם יצליחו המפלגות החרדיות להשוות את שכר הגננות החרדיות לגננות במגזר הכללי? ויותר מכך, האם הכסף יגיע לגננות או שיגזר בדרך אל היעד | המהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן הקדישה זמן רב לבעייה הבוערת במגזר החרדי | הפעיל אלי גולד לא אופטימי על האפשרות שנושא השכר יהיה שקוף והגון | גננת חרדית: "מי שמרוויח מכל המצב, זה המנהל שעושה מה שהוא רוצה בתוך הגן. אחיינית שלו דקה אחרי שבע ברכות באה לעבוד ומפטרים אחרת" | האזינו

ארכיון. ילדים משחקים צילום: Nati Shohat/Flash90
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סוגיית שכר הגננות כבר בכותרות שנים רבות ללא פיתרון רציני הנראה באופק. הפעם ערב חתימת ההסכם הקואליציוני נראה כי המפלגות החרדיות יכולות לשנות הפעם את כלח התמונה ולהביא לידי הסכם, ששכר הגננות החרדיות ישווה לשכר הגננות כולן, ובנוסף הכסף יגיע לידי הגננות ללא מתווכים ומנהלי עמותות הגוזרים קופון בדרך.

במהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, הוקדש זמן רב לנושא החשוב המעסיק רבים בציבור החרדי המפרנס אלפי משפחות. העיתונאי אבי רבינא התראיין בתחילת המהדורה וסיפר על התפתחות הטיפול בעניין ולמה הגננות לא קיבלו את התוספת שהגיעה ממשרד החינוך.

הפעיל החברתי אלי גולד שעוסק בעניין זמן רב, לא אופטימי שהכסף באמת יגיע לגננות. גם ברשתות המסודרות יש חוסר במשכורות.

גננת בזהות מוסתרת עלתה לריאיון בשידור: "המעסיק מקבל רק 85% בגלל הקללה של מוכר שאינו רשמי. אנחנו לא שונים משום גן ממלכתי אחר. למה מקצצים לגנים? המרוויח העיקרי כאן זאת המדינה והמרוויח השני המנהל של העמותה הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. אחיינית של המנהלת מגיע דקה אחרי שבע הברכות לעבוד ומפטרים עובדת אחרת".

האזינו לשיחה המלאה:

צילום: Nati Shohat/Flash90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מתי כבר הנושא יטופל אחת ולתמיד
    זה זועק לשמים
    אנא המשיכו לעקוב ולטפל בנושא חשוב זה של נשות האברכים!