דרעי: אנחנו נאמנים לביבי אבל הוא כפוי טובה

    איתי גדסי No Comments on דרעי: אנחנו נאמנים לביבי אבל הוא כפוי טובה

    יו"ר שס אריה דרעי אתמול באשדוד: אנחנו נאמנים לנתניהו ביותר, אבל הוא התחיל מסע שלו בציבור שלנו וזה כואב לי. אני חושב שזה אפילו כפיות טובה • חכם שלום כהן: הרב קוק אמר לי שכפו עליו לומר להצביע ג'

    דרעי צילום: פלאש 90
    7:24
    19.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף פ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תנועת שס ושר הפנים  אריה דרעי נאם אמש בכנס באשדוד בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום הכהן.

    השר דרעי תקף בכינוס את ראש הממשלה נתניהו "כואב לי אני חושב אפילו שזו כפיות טובה. בימים האחרונים דווקא אנחנו הנאמנים לו ביותר- הוא התחיל מסע שלו בציבור שלנו שאוהב מאוד את התנועה, אבל רוצה גם את ראש הממשלה"

    "לצערנו הרב הציבור הגדול והרחב שלנו, הציבור הספרדי, המסורתי, הדתי, המכבד תורה, האוהב תורה, שרוצה בהצלחתה של התנועה הקדוש, בהמשך מפעלו של מר"ן זצ"ל, נמצא כעת במסע תעמולתי גדול מאוד מצד ראש הממשלה שכידוע לכם אנחנו היינו הראשונים שבכל הכוח אמרנו שאנחנו נמליץ ואנחנו תומכים אך ורק בראש הממשלה נתניהו, אמרנו את זה בצורה הברורה ביותר. אמרנו גם מה שאף אחד לא אמר- שאנחנו נתמוך בראש הממשלה שימשיך לכהן כל עוד שהחוק מאפשר עד הדקה האחרונה ואנחנו מאחלים לו שלא יקרה לו שום דבר, אין לו יותר נאמנים ויותר תומכים מאיתנו. אבל לצערי הרב, כואב לי אני חושב אפילו שזו כפיות טובה. בימים האחרונים דווקא אנחנו הנאמנים לו ביותר- הוא התחיל מסע שלו בציבור שלנו שאוהב מאוד את התנועה, אבל רוצה גם את ראש הממשלה, ובמסע תעמולה שאנחנו לא יכולים להתחרות בה.

    "אני קורא לציבור שלנו להצביע רק שס ולא לוותר על אף קול כדי לשמור על המסורת והיהדות ועל הצרכים החברתיים. מי שמצביע שס מחזק גם את ביבי אבל מי שמצביע ליכוד פוגע קשות בשס ובמרן ומעמיד בסכנה את כל הבית.״

    נשיא המועצת חכם שלום כהן התייחס בכינוס בבני ברק לאמירתו של הרב דב קוק להצביע ליהדות התורה ואמר: "שוחחתי עם הרב דב קוק מטבריה, ואמר לי שכפו עליו לומר להצביע ג'. ואמר לי (הרב קוק) שבודאי הספרדים צריכים להצביע ש״ס ואשכנזים ל-ג'".



    0 תגובות