נסראללה בנאום הפסד הגולן: "עלינו להיערך להכרה בגדה"

    שלמה ריזל 3 Comment on נסראללה בנאום הפסד הגולן: "עלינו להיערך להכרה בגדה"

    בנאום קשה ומריר, רותח מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה על ההכרה האמריקנית ברמת הגולן: "הכרת ארה"ב בסיפוח הגולן לישראל היא אירוע חשוב וצומת משמעותית בהיסטוריה של הקונפלקט הערבי ישראלי; הגינוי עצמו לא יועיל. מדובר בהשפלה וזלזול בעולם הערבי והאיסלאמי"

    חסן נסראללה (צילום: מתוך @unewsfarsi בטוויטר)
    21:55
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on לאחר הסאגה: מרן הראש"ל קיבל את פרס ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההכרה האמריקנית בגולן: מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסאן נצראללה, נשא נאום מתוך הבונקר לרשת 'אל מנאר' הלבנונית לאחר ההכרה האמריקנית ברמת הגולן, מדובר בשינוי תהליך מדיני היסטורי שמשליך את התקווה להחזרת הגולן להיסטוריה. בנאום שבו מודה נצראללה על ההפסד של הערבים לישראל, בניגוד לפרשנים בארץ, נצראללה מבין היטב את המשמעויות של ההכרה וכבר קורא להיערך לקראת הבאות.

    נסראללה זועם על המהלך – ההכרה אירוע דרמטי היסטורי: "הכרת ארה"ב בסיפוח הגולן לישראל היא אירוע חשוב וצומת משמעותית בהיסטוריה של הקונפלקט הערבי ישראלי; הגינוי עצמו לא יועיל. מדובר בהשפלה וזלזול בעולם הערבי והאיסלאמי. זלזול מצד ארה"ב וממשל טראמפ בקהילה הבינלאומית, בחוק הבינלאומי, ובכל העולם. כל העולם מאוחד שהגולן – אדמה כבושה"

    עוד הוסיף נצראללה: ""עלינו לצפות שבעוד זמן מה טראמפ יגיד שהוא מכיר בריבונות של ישראל בגדה המערבית, זאת לפי הבקשה של הציונים כמובן. הם הרי טוענים שזו אדמתם מאז ומתמיד".

    נסראללה: "הוא (טראמפ) גם מזלזל בבני בריתו הערבים, ומוכיח שהוא לא מכיר באו"ם, במועצת הביטחון, החלטות בינלאומית. הוא משתמש במוסדות הבינלאומיים לאינטרסים שלו בלבד. המוסדות הבינלאומיים לא מסוגלים להגן על אף זכות מזכויות העמים, כולל ריבונות".

     

    ההתנגדות תימשך: "האפשרות היחידה של הסורים להחזיר את הגולן ושל הלבנונים להחזיר את חוות שבעא ואת רג'ר היא ההתנגדות, ההתנגדות וההתנגדות".

     

    בהתייחסו למצב הביטחוני עזה אמר נצראללה: "אנו מצדיעים לעמידתם האיתנה של תושבי עזה ולהתנגדותם להתמודדות עם התוקפנות הישראלית".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ימח שמו חכם מהבונקר יבוא יומך אוטטו כלב תפסיד הכל

    2. 2

      טיפש הוא עדיין לא מת? כמה נשמות יש לו?

    3. 1

      הרוצח הגדול ביותר של ערבים מדבר הגולן היה בידי היהודים כשאבותייו של נאסאראלה היו רוכבים על חמורים כמוהו במדבר לפני יותר מ 2000 שנה ועוד הרבה לפני האסלם