התגובות לתפיסת המחבל: "גירוש משפחת המחבל וגזר דין מוות"

    איתי גדסי 4 Comment on התגובות לתפיסת המחבל: "גירוש משפחת המחבל וגזר דין מוות"

    יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט, קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו להפעיל את חוק קיזוז שכר המחבלים כבר עכשיו, לאחר שעבר בקריאה שלישית ולא הופעל עד עתה, "אני ושקד נגבה אותך בקבינט" אמר. השכר לו צפוי המחבל בכלא: 20,000 ש"ח

    אביה של אורי מנסבכר הי"ד בהלוויה צילום: פלאש 90
    8:58
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on גנזך קידוש ה': השואה – ערכים; לא רק סיפור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרצח המזעזע של הנערה הקדושה אורי מנסבכר הי"ד, מכה הדים רבים בעם ישראל בארץ ובעולם, לאחר תפיסת המחבל המתועב שביצע את הפיגוע מדובר בערבי פלסטיני (30) מחברון, בתגובה במערכת הפוליטית קוראים היום (שבת) לגזור גזר דין מוות על המחבל.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לתפיסת המחבל: "אני מברך את כוחות השב"כ והימ"מ שתוך שעות ספורות לכדו את הרוצח המתועב שרצח את אורי אנסבכר ז"ל. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע בנו ונבוא עמו חשבון.

    בשמי ובשם עם ישראל אני מבקש להביע תנחומים למשפחת אנסבכר ולחזק אותם ביגונם הכבד".

    נשיא המדינה התייחס להתפתחויות בחקירת הרצח של אורי אנסבכר ז״ל ואמר: "בשמי ובשם עם ישראל, אני מבקש להודות לכוחות הביטחון, על זרועותיהם כולן, על לכידת המחבל השפל והנבזה אשר ביצע את הרצח הנורא של אורי אנסבכר ז"ל.

    לא נרכין ראשנו ולא נרפה במאבק הבלתי מתפשר נגד הטרור. נרדוף את המבצעים והמסייעים לו עד אשר נשיגם ונמצה איתם את הדין בכל מקום בו ינסו להסתתר מפנינו. גם הערב, נשלח תפילותינו לנחמה למשפחת אנסבכר ולבית תקוע כולו על זיו העלומים שנקטף ביד מקוללת, על החלל הגדול שהותירה אורי טובת הלב ונדיבת הנפש, בלכתה. יהי זכרה ברוך".

    .

    הלוויתה של אורי מנסבכר הי"ד

    השר וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט: "ברגעים אלו מכינים המחבלים את הרצח הנורא הבא של יהודים; קורא לרוה"מ: הפעל כבר הערב את החוק לקיזוז כספי מחבליםשעבר בקיראה שלישית אך טרם הופעל, השרה שקד ואני נגבה אותך בקבינט".

    עוד הוסיף בנט: "המחבל הפלסטיני המתועב שרצח את אורי אנסבכר הי״ד, צפוי להתחיל לקבל משכורת חודשית של כ-20,000 ₪ בתוך ימים אחדים. המחבלים הפסיקו לפחד. ברגעים אלו מכינים המחבלים את הרצח הנורא הבא של יהודים, כי הם יודעים שהם צפויים ל"אקזיט" כלכלי של משכורת להם ולמשפחתם לכל החיים".

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה ללכידת המחבל: "שולח חיזוק למשטרת ישראל ולכוחות הביטחון על לכידת המחבל הנתעב. תנחומיי העמוקים ביותר למשפחת אנסבכר.

    מהפרטים המעטים שידועים נשמע שזהו בדיוק המקרה להפעלת עונש מוות למחבלים כפי שמתאפשר על פי חוק. מעבר לכך מערכת הביטחון חייבת להפעיל את מלוא כובד משקלה על מנת להעביר מסר חד ערכי שדם יהודי אינו הפקר. חייבים להחזיר את ההרתעה.

    גירוש מידי של המשפחה והריסת ביתה, סגרים, כתרים וביטול היתרי עבודה הם התחלה טובה. אסור שהרצח הנורא הזה יעבור על סדר היום".

    חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ מוטי יוגב: "לדם לא יכופר כי אם בדם שופכו". מציע לכל שופט ושופטת שהמקרה יובא לפניהם, לחשוב כאילו שאורי זו הבת שלהם. בכנסת הבאה אדאג שיינתנו להם הכלים להרתעה – גירוש משפחות מחבלים והריסת בתי מחבלים – כדי לעשות את הדרוש.

    ולנשיא ארה"ב נאמר, מילמטר מארצנו, ארץ ישראל, לא ימסר לעם של רוצחים. כדאי שגם גנץ ידע זאת".

    .

    יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ בתגובה לתפיסת רוצחה של אורי אנסבכר הי"ד: "אני מברך את כוחות הביטחון שהביאו לתפיסתו של רוצחה הנתעב של אורי אנסבכר הי"ד. הרוצח מגיע מתוך מערכת חינוך שכל כולה הסתה מינקות לרצח יהודים.

    בממשלה שאהיה חבר בה לאחר הבחירות אפעל בכל המישורים – מלחמה במימון טרור, עצירת מחבלים והריסת בתיהם של מי שינסו לפגוע בעם ישראל".

    מעוצמה יהודית מסרו בתגובה לתפיסת המחבל: "חמור מאוד שההוראה לכוחות הבטחון לא הייתה לחסל את המחבל. ולמעשה לאפשר לו להכנס לקייטנה בשנים הקרובות על חשבון משלם המיסים וכך לקבל סעודות שחיתות לימודים וכדומה.
    ביום כזה ברור מדוע הביקורת על ממשלת ישראל שלא העבירה חוק עונש מוות למחבלים ואף לא הנחתה את התביעה הצבאית לדרוש עונש כזה (שאפשרי על פי החוק הצבאי) גוברת.

    אנחנו דורשים מהממשלה הבאה להעביר את החוק ולהכשיר מתקן עם כסא חשמלי שבו יומתו המחבלים שלא ראויים לראות אור יום. אנחנו קוראים לממשלה להרוס את בית המחבל הלילה ולגרש את בני משפחתו לסוריה".

    .

    זירת הפיגוע | פלאש 90



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם המחבל לא יצא להורג ומשפחת המחבל לא תגורש לסוריה, בקלפי לא אבחר בבנימין נתניהו כי מבחינתי בנימין נתניהו מגבה את הטרור ומעודד אותו

      1. יש הרבה דברים שהעם לא יודע וביבי כן יודע… אופירה