לראשונה: ראש ממשלה ישראלי יגיע לביקור מדיני בברזיל

    איתי גדסי No Comments on לראשונה: ראש ממשלה ישראלי יגיע לביקור מדיני בברזיל

    שינוי דרמטי והיסטורי ביחסי ישראל-ברזיל. לראשונה ראש ממשלה ישראלי יגיע לביקור מדיני בברזיל ואף ישתתף בטקס ההשבעה לנשיאות, של הנשיא הנבחר ז'איר בולסונארו הידוע כתומך נלהב של ישראל. בנו של ראש הממשלה יאיר, יצטרף אליו

    צילום: פלאש90
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהפך היסטורי ביחסים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הערב (חמישי) לביקור היסטורי בברזיל, שם צפוי להיפגש עם נשיא ברזיל הנבחר ז'איר בולסונארו וישתתף בטקס ההשבעה לנשיאות.

    כמו כן, ראש הממשלה נתניהו יקיים פגישות עם שרי ההגנה והחוץ של ברזיל וכן צפוי להיפגש עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו, נשיא צ׳ילה סבסטיאן פיניירה, נשיא הונדורס חואן אורלנדו ארננדס ומנהיגים נוספים.

    בנוסף, ייפגש רה"מ נתניהו עם ראשי הקהילה היהודית בברזיל וישתתף באירועי הקהילה במעמד ראש עיריית ריו דה-ז'נרו.

    בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו יצטרף לטיסה המדינית, מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי כל ההוצאות יהיו מכיסו של הבן יאיר.

    מדובר במהפך היסטורי ביחסיהחוץ של ישראל. עד לאחרונה ברזיל הייתה מונהגת על ידי נשיאים אנטי ישראלים חריפים. הנשיא הנבחר נתמך על ידי הקהילה האוונגליסטית התומכת בכל מאודה במדינת ישראל. הנשיא הנבחר הכריז כי השגרירות תעבור לירושלים וכי נציגות אש"ף במדינתו תיסגר.

    ברזיל, הגדולה שבמדינות אמריקה הלטינית, היא מעצמה כלכלית בת למעלה מ-200 מיליון איש. היקף הסחר בין ברזיל לישראל עומד כיום על כ-1.12 מיליארד דולרים והביקור צפוי להגדיל את היקפי המסחר ולקדם את היחסים הכלכליים בין המדינות.



    0 תגובות