שר התחבורה: "חברת 'קווים' תקנס על ההשבתה בהפתעה"

    איתי גדסי 2 Comment on שר התחבורה: "חברת 'קווים' תקנס על ההשבתה בהפתעה"

    במענה לשאילתא של ח"כ מקלב, הודיע שר התחבורה, כי יקנוס את חברת 'קווים' על שביתת ההפתעה, וכי המשרד לא יממן את הקווים שלא עבדו, "הפגנה לא על גב הציבור"

    השביתה צילום: פלאש 90
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור שביתות הפתע של נהגי חברת קווים במודיעין עלית, שר התחבורה ישראל כץ הודיע היום (רביעי) במענה לשאילתא דחופה שהגיש יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) כי משרד 'התחבורה' יקנוס את החברה בגין חוסר השירות לנוסעים.

    בדיון במליאת הכנסת פנה ח"כ מקלב לשר התחבורה ישראל כץ ואמר: כי בסוף השבוע האחרון הופסקו שירותי התחבורה הציבורית במודעין עלית כמעט לחלוטין וכי עשרות אלפי נוסעים שאין ברשותם כלי רכב נתקעו בעיר ללא יכולת נסיעה. מקלב פנה לשר ודרש לדעת אלו סנקציות נוקט משרד התחבורה, כנגד החברה והנהגים ומה בכוונת המשרד לעשות למניעת הישנות של מקרים אלו?

    ח"כ מקלב המשיך והסביר כי אין מדובר בשביתה רגילה, אף אחד מהנוסעים לא היה מעורב בדבר אשר גרם לשביתה זו, לתושבי מודיעין עלית אין אלטרנטיבה אחרת הסביר מקלב, זה מצור של ממש על העיר והדבר אינו מתרחש בפעם הראשונה, לא ראינו מענה מקצועי של פקידי משרד התחבורה, לא ערכו ישיבה מקצועית ללמוד את האירוע, זה עבר להם ליד האוזן מבלי טיפול מתאים, אם הנהגים מרגישים שיש להם צורך למחות שיעשו זאת מול תחנת המשטרה, הפגיעה בציבור הנוסעים היא בעייתית ופוגענית מאוד.

    שר התחבורה ישראל כץ השיב לדברים ואמר: כי בעקבות מקרי האלימות הקשים כנגד נהגים במודעין עלית ובפרט לאור המקרה האחרון החליטו בחברה על דעת עצמם לשבש את תנועת האוטובוסים, נציגי החברה הורו לפרסם לציבור אודות השיבושים וסיבתם, כמו כן יוטלו סנקציות כנגד החברה.

    עוד הוסיף כץ: מעבר לכך שמשרד התחבורה לא יממן את הנסיעות שלא בוצעו והדבר יבחן לעומקו. השר כץ הוסיף ואמר כי הוא מסכים עם דברי ח"כ אורי מקלב כי המקום למחות או אינו על גבם של הנוסעים אך כאמור החברה תפגע מכך כי ניהול סכסוכים לא יתחש על גבם של הנוסעים.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני קורה מכאן לכל מי שנפגע משביתת הפתע של נהגי חברת קווים, לתבוע הן את החברה ואת הנהג בתביעה ישירה בבית משפט לתביעות קטנות. (על הקבלה מהרב קו מצויין מס' הרישוי של האוטבוס, וכך אפשר לדעת מי היה הנהג)
      לא ייתכן שיורידו נוסעים באמצע הדרך.
      על כלי התקשורת החרדים להילחם על כך, ולהעניש את חברת קווים.
      יתרה מכך, הנהגים של חברת קווים נוסעים בפראות בעיר שבא 63% ממנה ילדים, ומסכנים בכך את ילדינו.
      התנהגותם לנוסעים מתחת לכל ביקורת.
      רק לאחרונה הייתי עד לתגובה כזאת, נוסע העיר לנהג שלא להשתמש בטלפון באמצע הנהיגה, ובתגובה, השיב לו הנהג "מי אתה, אתה לא שווה כלום, אתה אפס. לך תתלונן"
      תודה רבה

    2. 1

      לדעתו של השר העובדים הם עבדים ואף אם הם נפגעים הם צריכים לשתוק ולעבוד.אין לשר הזה שום יחס לעובדים בכל תחום. תנו לו לסלול כביש ולגזור סרט