בנט ב'גבעת אסף': "פיגוע הפך להיות אקזיט – המחבלים צריכים לפחד"

    איתי גדסי No Comments on בנט ב'גבעת אסף': "פיגוע הפך להיות אקזיט – המחבלים צריכים לפחד"

    שר החינך נפתלי בנט וסיעת 'הבית היהודי' קיימו את ישיבתם השבועית, ביישוב 'גבעת אסף' אשר בו התרחש הפיגוע הקשה בשבוע שעבר. בנט התייחס לחוק גירוש המחבלים וחוק מרקם החיים ביו"ש ואמר: "יש רצון למנוע אותם אבל אנחנו נקדם – כשהרגו יהודים הקמנו יישובים"

    בנט מגיע ל'גבעת אסף' היום צילום: פלאש90
    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת 'הבית היהודי' קיימה היום (שני) את ישיבתה ביישוב 'גבעת אסף' בו אירע הפיגוע הקשה בשבוע שעבר, במהלכו נהרגו שני חיילים מגדוד 'נצח יהודה' ושניים נוספים נפצעו אחד באורח קשה מאוד. שר החינוך נפתלי בנט פתח את הישיבה והתייחס לחוק שהוא מוביל "גירוש משפחות המחבלים",ותקף את המצב הביטחוני: "במצב שנוצר למחבלים משתלם לעשות פיגועים".

    בנט בישיבת הסיעה: "ביהודה ושומרון חיים כחצי מיליון ישראלים, יש להם זכות לחיים ולאיכות חיים כמו לכל אזרח במדינת ישראל. דין יהודה ושומרון כדין תל אביב, ולכן צריך לפעול".

    אקזיט נוסח רמאללה: "אתמול העברנו שני חוקים שעוסקים הן בחיים והן באיכות החיים – הראשון – חוק גירוש משפחות מחבלים, כדי שמחבלים יחזרו לפחד. למחבלים היום משתלם להרוג יהודים – הם זוכים באקזיט של עשרת אלפים ש״ח, ואולי הורסים להם את הבית, בעצלתיים. לא מגרשים את המשפחות".

    יש רצון למנוע את החוק: "זאת עסקת חבילה נהדרת. את זה אנחנו רוצים לשנות – שלמחבל לא יהיה כדאי. על זה המאבק שלנו. על זה השקענו אתמול שעות ארוכות במערכה לקדם את החוק. החוק עבר בוועדת השרים לחקיקה אבל זה לא מספיק. אני שומע שיש רצון לעכב את החוק בתהליכי החקיקה, אנחנו נקדם את זה".

    מים וחשמל לתושבי השומרון: "השני – חוק מרקם חיים. החוק שמאפשר לרבבות תושבים כאן שמשרתים במילואים, משלמים מיסים, אזרחים טובים ונורמטיביים במדינת ישראל, בסך הכל לקבל את אותם שירותים – גן ילדים, מעון, חשמל, מים – כמו כל אזרח ישראלי. דבר שבמשך שנים לא קיים. גם את החוק הזה אנחנו נקדם במרץ. אבל זה לא מספיק".

    התשובה לפיגועים – בנייה: "הדרך הציונית לאורך כל השנים הייתה שכשהרגו יהודים, הקמנו ישובים. בקריית שמונה, דרך מעלה החמישה, תמיד הקמנו עוד ישובים במדינת ישראל. אנחנו צריכים כאן, בגבעת אסף, לחזק את ההתיישבות.ישבנו עם התושבים, סיכמנו על הכיוונים ואנחנו נביא את זה לראש הממשלה ושר הביטחון בימים הקרובים".

     



    0 תגובות