הנשיא טראמפ מברך את מנהיגת הרוב הדמוקרטי ומשגר אזהרה

    שלמה ריזל 1 Comment on הנשיא טראמפ מברך את מנהיגת הרוב הדמוקרטי ומשגר אזהרה

    בהתייחסו ברמז לפיטוריו של התובע הכללי ג'ף סשנס כתב טראמפ: "מי שלא אימץ את המדיניות שלי ואת העקרונות אמר שלום"

    21:30
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גבורה יהודית בשואה: "העונש על צום כיפור: שבועות של כאבי תופת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חצי הצלחה טובה מכישלון. הבחירות אמצע בארה"ב גרמו למלחמה של ממש כאילו היה מדובר בבחירות לנשיאות. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בירך את מנהיגת הרוב הדמוקרטי שבבחרה, ננסי פלוסי הפוליטיקאית הוותיקה, טראמפ בוחר להתחיל את מערכת היחסים עם הדמוקרטים בצורה יפה, וכך הוא כותב: "בכל ההגינות, ננסי פלוסי ראויה להיבחר ע"י הדמוקרטים למנהיגת הרוב. אם יקשו עליה, אולי נוסיף כמה קולות רפובליקנים. היא הרוויחה את הכבוד הגדול".

    טראמפ גם הזהיר את הדמוקרטים שלא ינסו להמשיך במשחקי החקירות בחצי השני עד לבחירות 2020: "אם הדמוקרטים חושבים שהם הולכים לבזבז כסף משלמי המסים לחקור אותנו ברמת בית, אז אנחנו גם ייאלץ לשקול לחקור אותם על כל הדלפות של מידע מסווג, ועוד הרבה, ברמת הסנאט. שניים יכולים לשחק את המשחק".

    טרמאפ התייחס ברמז לפיטוריו של התובע הכללי ג'ף סשנס שאמר כי טראמפ לחץ עליו שיתפטר ואכן עשה זאת: "אלה שעבדו איתי בבחירות האמצע המדהימות האלה, שאימצו מדיניות ועקרונות מסוימים, הצליחו מאוד. אלה שלא, אמרו שלום! אתמול היה כזה ניצחון גדול מאוד, והכול תחת הלחץ של התקשורת הנבזית ועוינת".

    ולסיום טראמפ עקץ כהרגלו את התקשורת שרובה ככולה עבדה נגדו בבחירות:  "לכל הפרשנים או הראשים המדברים שאינם נותנים לנו קרדיט ראוי בבחירות האמצע הגדלות האל. רק זכרו שתי מילים – חדשות מזוייפות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם פייק ניוז כבוד הנשיא טראמפ