דייטש: "בכירי דגל אמרו לי זה סגור – אסור להם היה לנהל מו"מ עם ליאון"

    יעקב גפן 5 Comment on דייטש: "בכירי דגל אמרו לי זה סגור – אסור להם היה לנהל מו"מ עם ליאון"

    "אני קורא ל'דגל התורה עדיין לא מאוחר הצטרפו אליי, זאת הזדמנות אדירה שאסור לנו להחמיץ" כך קורא הערב המועמד לראשות העיר ירושלים יוסי דייטש, בראיון ל'מהדורה המרכזית' | דייטש תוקף: "אני נתתי לכם ביטחונות של אגו"י, אבל הם הלכו שלא בידיעתי לנהל מו"מ עם אנשים אחרים" | האזינו לראיון המלא

    המועמד לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש צילום: פלאש 90
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד לראשות העיר ירושלים, הוא אולי בין האנשים העסוקים והפעילים ביותר והמתוחים ביותר בימים אלו, יוסי דייטש (שלומי אמונים) שעדיין בימים אל נעשים מאמצים כבירים לבקש את תמיכת 'דגל התורה', דייטש התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    לקראת הישורת האחרונה: חתמנו הסכם עודפים עם מפלגת 'מאוחדים' שהכריזו על תמיכה ביוסי דייטש לראשות העיר.

    לגבי הסקרים: סקרים כרגע לא מעניינים שמוזמנים על ידי אנשים ספציפיים. אני עכשיו עובד לא סופר קולות.

    תמיכה של 'דגל התורה' ושס לא נראית באופק, ואצלכם כן קוראים להם להתאחד ולתמוך בך: אנחנו לא מפסיקים לפעול, ואני קורא הערב לשס ולדגל התורה בואו ותצטרפו אליי. יש לי סיכוי. אני פונה לציבור החרדי, רואים במערכת הבחירות שאני מנהל קמפיין מאוד הוגן ומכובד, ואני פונה לידידי משכבר הימים, אני כבר 30 שנה בעירייה, ואני אומר להם יש אפשרות למועמד חרדי לזכות, מה שצריך זה רק אחדות. אני גם מביא קולות רבים מחוץ לציבור החרדי.

    באמת שאף אחד לא אמר עליך דבר רע, אבל האם כל התהליך שווה לך: למדתי רבות במהלך החודשים האחרונים, אדם יכול לתכנן את הצעדים וקב"ה מכוון מלמעלה משהוא אחר, הלכתי לישון עם תמיכה של דגל בערב כיפור וקמתי בלי הסכם שלהם. אנשי דגל התורה ניהלו איתי משא ומתן והם אמרו לי החלטנו לתמוך בך, אני אומר שהרב מקלב לא מדייק בדבריו, כנראה שלא היה בסוד העניינים עד הסוף.

    אם לא היית שומע תמיכה, לא היית מתמודד? הסיכום שלי היה כזה, שאין להם אפשרות ללכת לנהל משא ומתן עם מועמדים. היו יכולים לומר לי שהם לא רוצים אותי, והיינו הולכים יחד למועמדים אחרים ומנהלים משא ומתן. הם ישבו איתי וחתמו איתי ופתאום אתה מקבל הודעה ב- 12:30 שחתמנו עם משה לאון. הם אמרו לי תבואו את כל הביטחונות מאגודת ישראל ואתם באים ועושים דברים הפוכים.

    האם הכרזת על מועמדתוך בלי תיאום עם דגל התורה? אני תיאמתי כל צעד עם אנשי דגל התורה, כל פגישה שלי שקשור למערכת הבחירות נעשה בידיעת 'דגל התורה' בירושלים.

    שס ודגל התורה מאחוריך, שורה תחתונה תגיע לבחירות עם סיעת מאוחדים ששווה 4 מנדטים במקרה הטוב עם 5 של אגודה, ועם חלק מתושבי ירושלים, האם זה מספיק לסיבוב הראשון? אם אנחנו הולכים עם כל 'אגודת ישראל' ומאוחדים והר המור ועם ציבורים נוספים, בהחלט ישנו אפשרות לסיבוב ראשון. כמובן שהיה עדיף ללכת כל הציבור החרדי כולו. הסיעתא דשמייא שלי תלך איתי יחד עד הסוף.

    חמישה מנדטים לאגודה ו-4 למאוחדים, עדיין צריך עוד הרבה קולות כדי להגיע לסיבוב ראשון? אני לא בזמן שאני יושב ומתחיל לספור את הקולות, הייתי בכינוס אדיר של גור וראיתי מה כ"ק האדמו"ר אומר להם, ואומר להם ברכה והצלחה והם ייצאו לעבוד. אני יוצא ערב ערב לדבר עם חרדים חילונים ודתיים לאומיים ואני עובד כל הזמן, אני כרגע עובד ונראה מה התוצאות ביום שלישי הבא. יש תמיכה של ראש ישיבת כיסא רחמים הרב מאזוז. יש הזדמנות פעם אחת אחרי עשור לעשות שלום בציבור החרדי. חבל שלא הצלחנו להגיע לזה.

    פעם שעברה גם היה מועמד חרדי וקראו לאחדות אבל תמיד משהוא בדרך לא עבד, ובטוח שאתה קורא לכל אחד לפעול לפי רבותיו, עדיין הגוש הגדול עדיין לא שם: אני מסתובב הרבה בירושלים ואני רואה אנשים שלא נמנים על ציבור תומכיי, והם אומרים לי אנחנו לא מבינים למה ככה עושים לך וזה מה שקרה? אני לא קיבלתי קריאות בוז בשום מקום אין קריאות נגד, אבל הכל זה לטובה הכל משמיים, אני פוסע בשבילי האמונה.

    יש קידוש ה': אתה רואה שבקהלים חילוניים ואני לא מוותר על דעותיי ולא על שליחותי, כדי למצוא חן, אנשים אוהבים את האמת ואת הכנות. לו בשביל זה לבד זה שווה.

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      למה אתם לא יכולים להיות אובייקטיבים?

    2. 4

      די לפטרנות של אגודת ישראל על הציבור הלטאי הגדול בירושלים
      יוסי דייטש עם כל הכבוד לא יכול להגביל את דגל התורה עם מי לנהל מו"מ ועם מי לא

    3. 3

      עכשיו דגל התורה בעצמם עלולים לגרום למפלת ראש עיר חרדי.
      ואחכ הם יבואו להפגין נגד חילולי שבת
      האגו משנה את ההיגיון

    4. 2

      הלאוי הלואי ויבוא שלום
      מרגש לשמוע בן אדם שנמצא בכזה טרוף מצליח להחזיק האמונה
      ולא נשמע שהוא שונא ובז לאף אחד
      כזה ראש עיר צריכה י-ם

    5. 1

      די להרגשת הקיפוח של דגל התורה,
      יוסי דייטש- מלך