נתניהו יטוס מחר לפסגת המדינות הבלטיות

    איתי גדסי No Comments on נתניהו יטוס מחר לפסגת המדינות הבלטיות

    במהלך הפסגה יפגש עם ראשי הממשלות של לטביה, אסטוניה ונשיאת ליטא. במהלך הביקור צפוי ראה"מ לערוך סיור בבית הכנסת בליטא ולבקר בקהילה היהודית

    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ: ראש הממשלה נתניהו ייצא מחר (חמישי) לביקור מדיני בליטא וישתתף בפסגת המדינות הבלטיות. נתניהו גם יבקר בבית הכנסת של העיר ליטא ויפגש עם הקהילה היהודית.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ייצא מחר לביקור מדיני בווילנה, ליטא. במהלך הביקור ישתתף רה"מ נתניהו בפסגת המדינות הבלטיות וכן ייפגש עם ראשי המדינות הבלטיות: ראש ממשלת ליטא סאוליוס סקוורניאליס, ראש ממשלת לטביה מאריס קוצ'ינסקיס וראש ממשלת אסטוניה יורי רטס.

    במהלך הפסגה ידונו ארבעת המנהיגים בהעמקת שיתוף הפעולה בין המדינות. רה"מ נתניהו ייפגש גם עם נשיאת ליטא דליה גריבאוסקאיטה בארמון הנשיאות.

    כמו כן, ישתתף רה"מ נתניהו בטקס אזכרה באתר הזיכרון פונאר, יחד עם ראש ממשלת ליטא סאוליוס סקוורניאליס, שר החוץ של ליטא לינאס לינקביציוס ועם ניצולת שואה מגטו וילנה. במהלך הטקס יעניק רה"מ מדליה ותעודה לנכדת משפחת חסידי אומות עולם.

    בנוסף יבקר רה"מ נתניהו בבית הכנסת הכוראלי של וילנה, בית הכנסת ששרד בווילנה את מלחמת העולם השנייה, שם ייפגש עם הקהילה היהודית של ליטא.



    0 תגובות