ג'ון בולטון נפגש עם נתניהו: אתגרים גדולים עומדים בפנינו

    איתי גדסי No Comments on ג'ון בולטון נפגש עם נתניהו: אתגרים גדולים עומדים בפנינו

    ראש הממשלה מארח כעת את היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב גון בולטון במעונו בירושלים | בפתח הפגישה אמר נתניהו: כיצד להמשיך לבלום את התוקפנות של איראן באיזור ולהבטיח שלעולם לא יהיה להם נשק גרעיני | כמו כן, בולטון דיבר בפתח הפגישה ואמר: תכנית הטילים הבליסטיים של איראן נמצאת בראש הרשימה

    צילום: לעמ קובי גדעון
    9:25
    27.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on ח"כ אזולאי: נראה שבמכללה לשוטרים מלמדים להכות חרדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפגש מיוחד: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון)  עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ון בולטון, במסגרת ארוחת ערב במעון רה"מ בירושלים. בפגישה משתתפים, שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר.

    בפתח הפגישה אמר רה"מ נתניהו: "השגריר בולטון, ג'ון, אני שמח לראות אותך. אנחנו ידידים כבר שנים רבות ואני יכול להעיד שבמסגרת תפקידך, וגם מחוצה לו, אתה ידיד אמת של ישראל ותומך נלהב של הברית בין אמריקה לישראל.

    נתניהו הוסיף כי הביקור חשוב מאוד: ביקורך פה הוא בעל חשיבות רבה, לאחר ההחלטה החשובה של הנשיא טראמפ, להעביר את השגרירות לירושלים, ולצאת מההסכם הרע עם איראן.

    אני מצפה לשוחח איתך על נושאים רבים, אך בעיקר כיצד להמשיך לבלום את התוקפנות של איראן באיזור ולהבטיח שלעולם לא יהיה להם נשק גרעיני. יש נושאים רבים אחרים, אך זאת נקודת התחלה טובה".

    אחרי דברי ראש הממשלה, דיבר היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב בולטון: "כבוד גדול להיות פה. אני שמח לראותך שוב ולדבר על היחסים בין ארה"ב לישראל.

    השנה וחצי האחרונות היו מרגשות מאוד בממשל טראמפ, כולל חלק מהנושאים שהזכרת. ברור שעומדים בפנינו אתגרים גדולים, לישראל, לארצות הברית ולעולם כולו. תכנית הגרעין של איראן, תכנית הטילים הבליסטיים נמצאות בראש הרשימה. אז אני שמח להיות פה ואני מצפה לדיונים בינינו". אמר היועץ לביטחון לאומי.

    היועץ ג'ון בולטון ידוע כידיד ישראל מובהק, מהגדולים שידעה ישראל בשנות קיומה, בולטון מתנגד חריף לאיראן והוביל את הקו התקיף כנגד השלטון בטהרן. לפי בולטון, לא רק תוכנית הגרעין של איראן היא הבעייה אלה כל התפשטותה במזרח התיכון. חלק מהנושאים שיועלו בפגישה יהיו הוצאת איראן מסוריה.



    0 תגובות