שר הביטחון לשעבר, פרץ: אין לממשלה מדיניות ברורה

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון לשעבר, פרץ: אין לממשלה מדיניות ברורה

    ח"כ עמיר פרץ, תושב בעיר שדרות, תקף הערב את הממשלה, בעקבות שיגורי חמאס הערב על היר שדרות, לדבריו: לא די בפעולה צבאית חייבים גם הסדרה מדינית | יו"ר מרת תמר זנדברג, הגיבה לאירועים וקוראת להמנע מפעולה ברצועה, לדבריה: עדיף ללכת להסדרה מול המצרים

    8:13
    17.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ט – פ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ותושב העיר שדרות, ח”כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) תוקף הערב את שחיקת ההרתעה לדבריו מול חמאס: “הממשלה פועלת ללא מדיניות ברורה ולכן השחיקה נמשכת. מדיניות הממשלה היא למעשה השלמה עם הירי מעזה. בנס זה הסתיים הפעם רק בפצועים ופגיעה ברכוש, אמר פרץ.

    עוד הוסיף שר הביטחון לשעבר: לא ניתן להמשיך לעשות את אותם הדברים, ולצפות לתוצאות שונות: הריטואל החוזר של סבב ועוד סבב מבהיר כי לא די בפעולות צבאיות, ויש לפעול גם מדינית לשינוי המציאות בה חיים תושבי העוטף.

    את דבריו סיים פרץ באיחולים: אני מאחל החלמה מלאה לפצועים הערב בשדרות."

    גם יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג הגיבה לאירועים הערב בגבול הרצועה, ומבקשת לקבל את ההסדרה: ״האירועים הקשים בשעות האחרונות מדגישים את הצורך הדחוף בהסדרה. עוד לא מאוחר להימנע ממלחמת הברירה הזאת ולבחור באופציית ההסדרה בתיווך מצרי שנמצאת על השולחן.

    מערכת הביטחון תומכת בזה ובצדק. היגררות למלחמה היא לא הפתרון לתושבי עוטף עזה והאזור כולו אלא בדיוק להיפך. מאחלת החלמה מהירה לנפגעים ולילה שקט לתושבי האזור״.



    0 תגובות