שיא: 1,047 דוחו"ת על פלאפון בנהיגה

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שיא: 1,047 דוחו"ת על פלאפון בנהיגה

    שיא חדש באכיפה- 1,047 דו"חות נרשמו במהלך השבוע האחרון ע"י משטרת ישראל נגד עבירות הסלולר בזמן נהיגה

    שוטר תנועה • אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפעילות מאומצת של שוטרי אגף התנועה בוצעה אכיפה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים בדגש על צירים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים, פעילות זו מאופיינת במגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים וניידות גלויות וסמויות במטרה להרתיע את הנהגים מלבצע עבירות תנועה ולשמור על חייהם של ציבור משתמשי הדרך.

    מניתוח נתוני האכיפה במהלך השבוע עולה כי נרשמו למעלה מ- 5,800 דו"חות תנועה, רובם המכריע היה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש בתוך הצירים המועדים.

    בפעילות נחושה נגד עבירות היסח הדעת נתפסו 1,047 נהגים שהשתמשו בטלפון הנייד בזמן נהיגה שלא באמצעות דיבורית, בגין עבירה זו הנהגים קיבלו קנס של 1,000 ₪ ו-8 נקודות לחובתם, נהיגה במהירות חריגה שאינה תואמת את תנאי הדרך מגבירה את הסיכון לתאונה ואף מחמירה משמעותית את חומרת הפגיעה בזמן תאונה ציינו במשטרה. יותר מ -950 נהגים נתפסו כשהם נוהגים מעל למהירות המותרת עפ"י חוק באמצעות מכשיר למדידת מהירות, קרוב ל-550 דו"חות תנועה נרשמו לנהגי משאיות בגין ליקוי בטיחות, תקינות ועבירות נוספות והאכיפה נגד רוכבי הדו-גלגלי ממשיכה כל העת ובמהלך השבוע נרשמו מעל ל-185 דו"חות לרוכבים שביצעו עבירות תנועה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האם יש מצלמות לזיהוי משתמשים בסלולאר או זו אגדה?