דרמה בארה"ב: התוכניות הסודיות של חיל הים האמריקני נגנבו

    מוטי סבן No Comments on דרמה בארה"ב: התוכניות הסודיות של חיל הים האמריקני נגנבו

    האקרים סיניים פרצו לפרויקט צבאי מסווג של "חיל הים" האמריקני וגנבו למעלה מ-600 ג'יגה חומר סודי | הפרויקט המדובר הוא בניית כלים מסווגים והגנת צוללות מפני טילים

    תמונת אילוסטרציה
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האקרים סיניים הצליחו לחדור לשרתי החברה שמייצרת כלים מסווגים עבור "חיל הים" האמריקני, האקרים הצליחו לגנוב מידע שהכיל כ- 614 ג'יגה של מידע מסווג, כך מתפרסם היום בעיתון "הוושינגטון פוסט" על פי הדיווח הצליחו אקרים לחדור למידע רגיש מאוד, תוכניות ההגנה של הצוללות מפני טילים ובהם טיל על קולי שטרם נחשף, הפיתוחים אמורים להיות מסופקים לחיל ב-2020.

    המתקפה המדוברת התרחשה בין החודשים ינואר ופברואר השנה, כך נמסר מגורמי ביטחון אמריקנים, החקירה טרם הסתיימה. המידע המסווג עליו הניחו את ידם האקרים הסינים קשור לפרויקט ביטחוני גדול של הצבא האמריקני המכונה "דרקון הים".

    פרויקט "דרקון הים" הוא פרויקט מיוחד של הפנטגון שהעבודה עליו החלה ב-2012 ובמסגרתו לפי הדיווחים הושקעו סכומי עתק בפיתוחים עם למעלה מ-300 מיליארד דולר. הניסויים הימים בכלים שפותחו בפרויקט הסודי אמורים היו להתחיל בחודש ספטמבר.

    גניבת מידע ביטחוני על ידי האקרים סיניים אינו דבר מפתיע, העבר פורסם כי סין גנבה על ידי צוות האקרים את תוכניות בניית מטוס החמקן ה-F35. לאחר כמה שנים חשפה סין את מטוס ה-J20 החמקן שלה שדומה באופן מחשיד לחמקן האמריקני, גניבות טכנולוגיה הם דבר שבשגרה בסין.



    0 תגובות