אל יתהלל: "טיל העל" הרוסי התרסק במספר ניסויים

    מוטי סבן No Comments on אל יתהלל: "טיל העל" הרוסי התרסק במספר ניסויים
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא רוסיה ולדמיר פוטין במהלך קמפיין הבחירות שלו, ניסה להחיות את מצב הרוח הלאומי ולעלות את גלי הערצה אליו, הוא חשף בטקס רב רושם ובהתרגשות רבה, חשף בפני העם הרוסי את פסגת הטכנולוגיה הרוסית, והיא: "טיל על" טיל בעל יכולות שטרם נראו, הטיל בעל יכולת גרעינית המסוגל להגיע לכל טווח על פני הגלובוס, הטיל אינו ניתן לעצירה ע"י כל מערכת הגנה קיימת.

    רוסיה עשתה לעצמה יחסי ציבור נהדרים, אנשים היו בטוחים שהמלחמה הקרה חוזרת ורוסיה מרגישה בטוח עם הטיל. אך מה שקרה היום (שלישי) הוא ההפך הגמור מכל ההצהרות הפומפוזיות נוסח רוסיה.

    דו"ח מודיעין אמריקני שנחשף היום בתקשורת מגלה: כי בניסוי ב"טיל העל" הרוסי, נחל הטיל כשלון חרוץ וכי הטיל נפל לים שתי דקות בלבד לאחר שיגורו. בניסוי אחר שנערך, שוגר הטיל ולאחר ארבע שניות משיגורו הטיל התרסק לקרקע לאחר שגמע 5 קילומטרים בלבד, סך הכל נעשו ארבעה ניסויים בטיל לפני שפוטין חשף אותו לעולם.

    כנראה שהטיל נחשף מהר מידי  לפני שהגיעה למצב של בדיקות ותיקונים סופיים. למרות המבוכה ברוסיה אנשי משרד ההגנה האמריקני אינם ממהרים לזלזל בטיל המדובר. לדברי מומחים אם הטיל יגיע לרמת מהירות של 5 מאך פי חמש ממהירות הקול, אמצעי ההגנה הקיימים יהיו חסרי תועלת מולו. המומחים מוסיפים כי אין ספק שהטיל אכן יכול להיות פעיל עד 2020. "אין לנו שום הגנה שיכולה למנוע שימוש בנשק הזה נגדנו, אמר בכיר אמריקני במרץ האחרון.

    בתמונה: הטיל במהלך הצגתו לתקשורת

     



    0 תגובות