חמאס תחת לחץ: קורא לאינתיפאדה בגדה וביו"ש

    מוטי סבן No Comments on חמאס תחת לחץ: קורא לאינתיפאדה בגדה וביו"ש
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת העיתונאים שכינס ארגון הטרור חמאס היום (שני) דיבר בשם הארגון, סגן מנהיג חמאס חליל אל-חיה לדבריו: הסבלנות שלנו לא תימשך זמן, צעדות העם פיתו את האויב לשפוך דם, אבל הסבלנות שלנו תיגמר,"דמם של ההרוגים הם קללה לכיבוש ותומכיו". בהמשך דבריו דיבר על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, "ירושלים היא קו אדום שלמענה נהיה מוכנים להקריב הכל"

    לאור התסכול הרב של חמאס באי היענות לדרישותיו בגדה, קרא היום אל-חיה לצאת לאינתיפאדה אלימה ברחבי הגדה וביו"ש, אין מנוס מהצתת אש על הרג מפגיני השלום בגבול עזה.

    בסוף דבריו קרא לאחדות בין הפלגים בניסיון ליצור תהליך שייצא אל הפועל הגדה וזאת לאור חוסר הצלחות חמאס בגדה וביו"ש הם מבינים שהסיכוי של הארגון לעורר את השטח נמוך מאוד.

    בתוך כך ראש הממשלה הוציא הודעה בתגובה על האירועים האלימים שהיו על גדר הגבול היום:

    "לכל מדינה החובה להגן על גבולותיה. ארגון הטרור חמאס מצהיר שבכוונתו להשמיד את ישראל ושולח אלפים לפרוץ את גדר הגבול כדי לממש מטרה זו. נמשיך לפעול בנחישות כדי להגן על ריבונותנו ואזרחינו".

    גם שר הביטחון אביגדור ליברמן הוציא הודעה לאחר ישיבת קבינט עם הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט על האירועים האלימים בגבול עזה:

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, סיים לפני זמן קצר דיון הערכת מצב עם הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט. שר הביטחון עמד על פעילות כוחות צה"ל בגבול רצועת עזה עד כה. השר ליברמן הנחה להמשיך ולפעול בנחישות למניעת כל פגיעה בריבונות הישראלית ובאזרחים ישראלים, בהתאם למדיניות שנקבעה.

     



    0 תגובות