חיזוק לאבוטבול בהמודיע: הגרי"ד שפיגל הודיע על תמיכה באבוטבול

    איתי גדסי 2 Comment on חיזוק לאבוטבול בהמודיע: הגרי"ד שפיגל הודיע על תמיכה באבוטבול

    הגרי"ד שפיגל שליט"א רב קהילות החסידים ברמב"ש ב': "למען עתידה וטובתה של בית שמש יש לאחד כוחות למען בחירתו של ראש העיר הרב משה אבוטבול"

    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "בית שמש ידעה בעשור השנים פריחה גדולה, הוקמו שכונות חדשות לתפארת, ישיבות ובתי מדרשות, ובכדי לשמור על התפתחות בית שמש בדרכי נועם ושלום, חייבים לפעול ולאחד כוחות למען בחירתו של הרב משה אבוטבול לראשות העיר גם בבחירות הבאות", כך אמר הגאון רבי יואל דוד שפיגל שליט"א רב קהילות החסידים ברמב"ש ב' וראש המוסדות הכלל-חסידי 'נצח ישראל' בשכונה.

    את הדברים אמר הגרי"ד שפיגל שליט"א בפני קבוצת עסקנים שהגיעו למעונו יחד עם ראש העיר הרב משה אבוטבול, לקבל את ברכתו והכוונתו לקראת הבחירות הבאות לעיריית בית שמש שייערכו בחודש חשוון הקרוב.

    "בית שמש היא עיר מורכבת ביותר, יש בה הרבה קהילות והרבה דעות, ולכן צריך ראש עיר שיכול ללכת בין הטיפות ולהבין לרוחה של כל קהילה, ואת זה עשה בחן ובשכל טוב ראש העיר הרב משה אבוטבול, הוא פעל לחבר בין הקהילות, להבין את הצרכים של כל חוג ושל כל עדה, ולכן למען עתידה של בית שמש חייבים לעשות הכל בכדי שכל הקהילות יעמדו סביבו ויעזרו לו להיבחר ברוב קולות לראשות העיר".

    בהמשך דבריו הדגיש הגרי"ד שפיגל כי מחלוקת היא אש, וצריך להיזהר ממנה כי היא מכלה כל חלקה טובה ורבים חללים הפילה. "למען אחדות בית שמש כל אחד צריך לוותר משלו ולפעול יחד מתוך קירוב לבבות, ולוואי שנוכל גם להרכיב בבית שמש רשימה אחת של כל הקהילות בעיר, ולהרבות יותר ויותר את האחדות ואת השלום שהוא כלי מחזיק ברכה".

    בסיום הדברים אמר הגרי"ד שפיגל שליט"א כי בבחירות שעברו שהיו גורליות ביותר בבית שמש הוא פרסם מכתב באנגלית שבו הסביר לתושבי בית שמש דוברי האנגלית את החשיבות של בחירה בר' משה אבוטבול לראשות העיר, וגם בבחירות אלו הוא מתכוון אי"ה לפעול בכדי לאחד כוחות ולהביא לכך שכל הקהילות יטו שכם אחד למען בחירתו של ר' משה אבוטבול כאיש אחד בלב אחד.

    הגרי"ד שפיגל שליט"א גם בירך את ראש העיר בהצלחה רבה ומופלגה בכל עשייתו למען הכלל והפרט, ואמר כי ההצלחה שלו היא ההצלחה של כלל תושבי בית שמש וכלל בני היהדות הנאמנה אף מחוץ לבית שמש, שכן בית שמש הופכת להיות אחת הערים המרכזיות ביותר בציבור החרדי, ומשכך חשוב שראש העיר ר' משה אבוטבול יצליח במעשיו ובפעליו ויוכל לפעול בבית שמש עוד רבות בשנים, ולא רק עוד קדנציה נוספת בראשות העיר.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אבוטבול, תפנים שום דבר לא סגור!
      יש קהלים גדולים מאוד שלא שייכים לגור, בעלזא וויז'ניץ.

    2. 1

      חברים מדגל התורה.
      חוץ ממכם כווולם תומכים באבוטבול. הספרדים. העצניקים (30% מהליטאים) והחסידויות המרכזיות. אבוטבול ראש העיר הבא!