ימים אחרונים לקניות הפסח

    עפר גדנקן 1 Comment on ימים אחרונים לקניות הפסח
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת 'יש חסד' השלימה בימים אלו את היערכותה לקראת תקופת הפסח, המאופיינת ברכישות גדולות ומאסיבית של אלפי משפחות הרוכשות את כל מוצרי המזון והמצרכים לחג. לצורך כך נערכה הרשת מבעוד מועד לאספקה של אלפי מוצרים. ובמקביל, כדי להקל על התורים הצפויים, הגדילו ברשת משמעותית את עמדות הקופה והעמדות בשירות העצמי בסניפים.
    IMG-20180314-WA0017המחלקות בסניפים מולאו במגוון עצום של מוצרי מזון לפסח – מגוון שהתרחב משמעותית בשנים האחרונות, הודות לכוח הצריכה הגדל של הציבור והדרישה מחברות המזון לספק את מוצרי הצריכה לפסח כשהם כשרים למהדרין. בנוסף, במסגרת ההיערכות, הוכשרו ונוקו לפסח המחלקות הטריות בסניפים השונים – בהן: בשר ועוף, דגים, מעדניה חלבית ומחלקת הפירות והירקות. בשולי כל אחד מהסניפים הוצבו מספר מדפים למוצרי החמץ, וגם הם ייאטמו בערב החג.
    השנה, כדי לשמור על מוצרי הפסח שלא יתערבו עם מוצרי החמץ, חידשו ברשת "יש חסד" ומציגים שקית רב-פעמית חזקה, אטומה וייחודית, בעלת קיבולת גדולה למוצרי הפסח הנושאת את הכותרת "נקי לפסח" ומתאימה בגודלה לעגלת הקניות. השקית מאפשרת קנייה רגועה של מוצרי הפסח. בתום הקנייה ניתן לאחסן בשקיות את מוצרי הפסח לשמירה מרבית. מחירה של כל שקית הוא 1.90 ש"ח ובקנייה מעל 300 שקלים תקבלו שלוש שקיות "נקי לפסח" במתנה!
    ברשת "יש חסד" ניתן למצוא מבחר עשיר של מצות, יינות, עוגיות כשרות לפסח ומגוון ענק של מוצרים כשרים לפסח בכשרויות מהודרות בכל הקטגוריות, כמו גם מגוון רחב של חומרי ניקוי של מיטב המותגים המובילים ובמארזים גדולים וחסכוניים שיסייעו לכם להכין את הבית לפסח בקלות וביעילות. כמו כן תמצאו גם מחלקות כלי בית ומוצרי חשמל, על מנת לחדש את ביתכם לקראת החג ולאבזר אותו בהידור. רשת "יש חסד" מציעה סל משתלם במיוחד במחירים זולים, כמו גם מגוון עצום של מוצרים לקנייה מרוכזת ונוחה.
    סניפי רשת יש חסד: בני ברק: רח' אהרונוביץ' 10 – מרכז רימונים, רח' עזרא 12, רח' שלמה המלך 21 ירושלים: רח' נג'ארה 2 גבעת שאול, רח' ברכת אברהם 22 רמת שלמה. בארות יצחק במתחם פאוור סנטר, בית שמש: מרכז מסחרי – רחוב נחל צאלים – 2 מרכז מסחרי רמה א', רח' נהר הירדן 1 – רמה ב'. ביתר עילית: רח' הר"ן 6 פינת פנים מאירים – כיכר העיר. אלעד: רח' ניסים גאון 79. מודיעין עילית: רח' אבני נזר 46 – מרכז ק.ס.ם, רח' שערי תשובה 3. טבריה: רח' הנשיא ויצמן 1117. צפת: רח' הגדוד העברי, קניון שערי העיר כנען.



    1 תגובות

    מיין תגובות