עברו לדירה חדשה – וזכו בחדר ילדים חדש!

    עפר גדנקן 1 Comment on עברו לדירה חדשה – וזכו בחדר ילדים חדש!
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשיחת הטלפון של נציגת תנובה המבשרת על הזכייה בהגרלה השבועית החמישית, במבצע תנובה "הזכייה של הבית", ענתה אם המשפחה, מרת חני, מקריית צאנז בנתניה. משבישרה לה נציגת תנובה כי עלתה בהגרלה השבועית, החמישית במספר, השתרר רגע של שתיקה מעברו השני של הקו. ההפתעה גדלה שבעתיים כשנאמר לה שזכתה בריהוט לחדר ילדים. התברר, כי הזכיה הגיעה בעיתה. בימים אלה עוברת משפחת ש., המשפחה הזוכה, לדירה חדשה בנתניה. הזכייה בחדר ילדים, שישמש את שלושת ילדי המשפחה, "באה מן השמים", כהגדרתה.

    האם מעידה כי המשפחה צורכת ואוהבת את מוצרי תנובה. "מוצרי החלב למהדרין של תנובה, שאנחנו והילדים אוהבים – הם מוצרי החלב היחידים שנכנסים לביתנו"

    בהגרלה החמישית שהתקיימה ביום ראשון, ב בניסן, עלתה בגורל מבין עשרות אלפי המעטפות שהגיעו עד עתה, המעטפה של משפחת ש. מנתניה. המוצרים הכלולים בזכייה בשווי של 13,010 ₪, כוללת: ארון בגדים , מיטה משולשת, 3 מזרנים תואמים ומכתבייה לשני מקומות ישיבה המאפשרים לילדים להכין שיעורי בית וכו' וכן יחידת מדפים .

    על-פי תקנון המבצע, כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע, משתתפת בכל ההגרלות השבועיות אלא אם כן זכתה כבר באחת מההגרלות השבועיות. גם מעטפה שעלתה בגורל וזיכתה את שולחה בזכייה השבועית – משתתפת בהגרלה הגדולה של מליון ₪ לרכישת דירה. אין הגבלה על מספר המעטפות שניתן לשלוח. ככל ששולחים יותר מעטפות מגדילים את סיכויי הזכייה. ההגרלה השישית תתקיים ביום ראשון, ט בניסן. מבצע "הזכייה של הבית" יימשך עד לי"ד באייר וההגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה תתקיים ביום שני, ז בסיוון. פרטים ועדכונים בטלמסר 03-3739999



    1 תגובות

    מיין תגובות