נתניהו: "קורא להישאר בממשלה"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "קורא להישאר בממשלה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתנודות בממשלתו ואמר: "יש אתגרים גדולים לפנינו; קורא להישאר בממשלה" • ליברמן ממשיך להסית: "חוק הגיוס – פייק חוק; נצביע נגד"

    נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למצב הקואליציה ואמר: "הממשלה שלנו היא ממשלה מצוינת. היא מביאה הישגים כבירים לישראל: בתחום הביטחוני, בתחום הכלכלי ובתחום המדיני. לכן חשוב להמשיך את השותפות בינינו שמביאה את ההישגים הכבירים הללו".

    נתניהו הוסיף ואמר: "אני קורא לכל השותפים הקואליציוניים ובראשם שר הביטחון אביגדור ליברמן, להישאר בממשלה ולהמשיך את השותפות הזאת כדי להבטיח ביטחון, שגשוג ויציבות למדינת ישראל".

    לדבריו: "אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים וכולנו יודעים מהם, וגם בפני הזדמנויות גדולות. לכן חשוב להמשיך את השותפות בינינו בממשלה רחבה שרק היא יכולה להמשיך לשרת את אזרחי ישראל".

    בישיבות סיעתם, הביעו נפתלי בנט ואביגדור ליברמן דעות מנוגדות האחד לשני. בעוד בנט מצדד בעמדה החרדית ותומך בהסכם הפשרה, ליברמן הצהיר כי מפלגתו תתנגד לחוק וכי אם כתוצאה מכך תפוטר השרה סופה לנדבר, כל סיעת ישראל ביתנו תפרוש מהקואליציה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליברמן שמסית בעניין הגיוס, הוא בעצמו פייק בטחוניסט, איך הוא כפה את עצמו להיות שר ביטחון כאשר כל השירות הסדיר שלו מסתכם בסך הכל בתפקיד אפסנאי במשך מספר חודשים בלבד במסגרת שירות מקוצר? אין לו שום בושה לברנש הזה??