בני פישר: "אמרתי לתלמידים: צריך להגיד 'שמע ישראל'"

    עמית דניאל No Comments on בני פישר: "אמרתי לתלמידים: צריך להגיד 'שמע ישראל'"

    הסתלקות מרן הגר"ש אויערבך זצוק"ל. העסקן הרפואי בני פישר סיפר על הרגעים הקשים בליל שבת בהם נסתלק מרן הגאון הגדול רבי שמואל אויערבך זצוק"ל

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתלקות מרן הגר"ש אויערבך זצוק"ל. העסקן הרפואי בני פישר, סיפר בשידור חי לבצלאל קאהן על הרגעים הקשים בליל שבת והשתלשלות האירועים הרפואיים.

    "מרן עבר הליך רפואי לפני מספר שבועות ומאז הוא חזר לפעילות מלאה ומשביעת רצון. אתמול הוא לא הרגיש טוב והגיע רופא ובדק אותו. ההערכה היתה שמדובר בהצטננות".

    "בלילה היתה הפרעת קצב והתלמיד בהדרכת מד"א החל בהחייאה. פראמדיקים ואנשי רפואה של מד"א ואיחוד הצלה הגיעו והחלו בהחייאה קשה שהצליחה. הנט"ן החליט לפנותו לבית החולים הדסה אך בדרך היתה שוב הפרעת קצב. האמבולנס עצר בצד ולאחר שמאמצי ההחייאה לא צלחו, החליט האמבולנס לצאת לכיוון בית החולים שערי צדק שם החלו בהחייאה מתקדמת יותר אך הדופק לא חזר. כשהגעתי וראיתי את הזמן הרב שעבר והצוות הרפואי אמר שהדופק לא חזר אמרתי לתלמידיו ששהו לצידו, דודי בידרמן וישראל ויזל, שזה הזמן לומר קריאת שמע ואני חייב לצאת כי אני כהן. אמרתי להם שאחיו הגאון רבי עזריאל אויערבך בדרך לכאן".

    "אני עזבתי במהירות והבנתי שניצחו אראלים את המצוקים, זה היה סביב חצות ורבע. כשאני יצאתי משערי צדק ראיתי את ר' עזריאל בעליה ניגשתי ואמרתי 'ברוך דיין האמת'. הוא פרש את עיניו לשמים ואמר "טאטע, טאטע, טאטע".



    0 תגובות